Habżyki

wyzwanie:
ożywić modę na raw food
zakres:
strategia marki producenta, strategia porfolio i strategia komunikacji, naming, opakowanie, interactive, działania wspierające siły sprzedaży

Raw Food. Nieprzetworzona żywność. Najzdrowsza. Przejaw trendu slow food, slow life. Standard na Zachodzie, rzadkość w Polsce. Weszliśmy w tę rynkową niszę i z całych sił rozszerzyliśmy ją. Nadaliśmy tożsamość producentowi, pomogliśmy przetasować portfolio
i wprowadziliśmy pierwszy z linii produktów raw food – żywy chleb. Nazwaliśmy go Habżyki!

Chcesz z niszy na pełne wody rynku?

Jurajska

wyzwanie:
Dołączyć do krajowej czołówki wód mineralnych!
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja - telewizja

Segment wód mineralnych. Ciekawy i trudny rynek, pełen wielu dojrzałych marek i zróżnicowanych komunikatów. Wyzwanie to dołączyć do grona liderów. Sukces to każdy wydarty procent udziałów rynkowych.
Praca, jaką wykonaliśmy i cel, jaki sobie postawiliśmy, to stworzenie przekazu, który na stałe przekona Klientów do marki naturalnej wody mineralnej Jurajska.
Połączyliśmy komunikaty produktowe i wizerunkowe – informacje o pochodzeniu („z głębin Jury”) i bogactwie niepowtarzalnych „jurajskich minerałów”- z emocjonalnym światem marki, opartym na rodzinie, trosce o najbliższych i bliskości czystej, nieskażonej natury.
A przewodnim motywem muzycznym uczyniliśmy hit grupy Happysad – „Taką wodą być”,
przez co nasza reklama zyskała na przebojowości!
Reklamę w wersji 30s i 15s można oglądać od 2 maja we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.

CHCESZ TEŻ "TAKĄ MARKĘ MIEĆ"? SPOTKAJMY SIĘ!

Wawel

wyzwanie:
Skutecznie przebudować Wawel
efekt:
Fabryka dostała zadyszki
Lawina sprzedażowa
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, outdoor, interactive, BTL
Michałki spot 30"
Michałki spot 15"
Karmelki spot 30"
Karmelki spot 15"
spot 15"
spot 30"

Razem z Klientem wyrwaliśmy fundamenty spod starego Wawelu. Strategicznie i komunikacyjnie. Efekt? Największy ślinotok w historii słodyczy. Fabryki dostały zadyszki. Linie produkcyjne nie nadążały za popytem. Sklepy alarmowały, że magazyny pustoszeją, a klienci cisną. Tak wygląda repozycjonowanie marki w naszym wykonaniu. Największe marzenie marketera.

Też tak chcesz?

Kamis

wyzwanie:
Przyprawić markę o rozmach, egzotykę i sprzedażowy sukces!
efekt:
Wystarczyła szczypta
Indiana Jones rynku przypraw
zakres:
strategia marki parasolowej, strategia porfolio i strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja (5 spoty), prasa, outdoor, interactive, działania wspierające siły sprzedaży, BTL, eventy, animacje
Spot 30"
Spot produktowy
Spot produktowy

Wyrwaliśmy markę spożywczą z kuchni. Pognaliśmy ją na koniec świata. Tam gdzie pieprz rośnie. Tam czekał na nią fotel lidera. Nadaliśmy jej twarz. Tak wywalczyliśmy dla niej wiarygodność . Klient kupił. I świat kupił to.

Chcesz by cię kupili?

Zobacz inne flagowe realizacje