Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

OZON

  • Strategia

    Product Concept, Strategia marki developera portfolio i strategia komunikacji

  • Zakres

    Naming

Ozon - Tam gdzie mieszka rodzina progresywna?

Jaki wypracowaliśmy koncept produktu – dużego wieloetapowego osiedla na rubieżach Krakowa? Ozon. Wytchnienie. Regeneracja. Przestrzeń dla rodziny. Ale dla rodziny konkretnego typu. Nazwaliśmy ją rodziną progresywną. To rodzina kochająca się, czuła, wrażliwa wobec siebie i świata. Ale jednocześnie dynamiczna, nieustannie w ruchu i zawsze konstruktywnie zajęta.

Zorientowana na ciągły rozwój – mentalny, fizyczny. Rodzina progresywna – kładzie nacisk na wszelkie indywidualne pasje i zajęcia – w równym stopniu jak na rozwój umiejętności interpersonalnych, funkcjonowania w grupie, w społeczności.

Ruch, Rozwój i Relacje

W tych podstawowych sferach aktywności i samorealizacji. Osiedle wychodzi naprzeciw potrzebom mieszkańców. Osiedle Ozon odpowiada na takie zapotrzebowanie – dostarcza infrastrukturę i kulturę – dzięki czemu pozwala znaleźć czas i przestrzeń, służące rodzinie.

Osiedle Ozon, stawiając na progres, dynamikę, ruch – jest też obiektem żywym, będącym w ciągłym ruchu – rozwija się, zmienia swoje oblicze, inspirując swoich mieszkańców inspiruje siebie, co owocuje wciąż nową ofertą dla mieszkańców, nowymi elementami infrastruktury i kultury.

Osiedle OZON – pierwsze osiedle dla progresywnej rodziny

Naszym celem było wypracowanie produktowej przewagi osiedla przy ulicy Banacha na tle konkurencji oraz wdrożenie wypracowanej przewagi w strategiczne kompetencji marki tak aby zaistniały na każdym etapie tworzenia i życia produktu. Zdecydowaliśmy się na stworzenie konceptu osiedla dającego wszechstronne wytchnienie i pozwalające na samorealizację w wielu dziedzinach.