Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

Realizacje

PPK – Ja zostaję!

  • Strategia

    Nauczyć Polaków oszczędzania

  • Zakres

    Strategia marki branding, strategia komunikacji kreacja - telewizja, prasa, internet

  • Klient

    PPK

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

PPK – zostałem, zyskałem

  • Strategia

    Zwiększenie aktywnych uczestników PPK przez społeczny dowód słuszności

  • Zakres

    reklamy telewizyjne i reklamy wideo do internetu, projekty graficzne

  • Klient

    PFR Portal PPK

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Faktoria Młyn

Połączenie historycznego dziedzictwa architekturą użytkowej z nowoczesną funkcjonalnością? Postawiliśmy na niepowtarzalną kompozycję trendów biophilic design oraz industrial. Tak powstał obiekt utrzymany w duchu nowej, niespotykanej gdzie...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Workeo

Logotyp, claim i księga znaku dla projektu mającego potencjał do zrewolucjonizowania polskiego rynku pracy.
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

WTT

ZEWE – Zero Emission Waste Elimination. Technologia, o której większość z nas w ogóle nie śniła! Bezemisyjna 100% utylizacja wszystkich odpadów z  pozyskaniem cennych zasobów jak...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Nadzisiaj.com

  • Klient

    Holding 1

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

OnGeo.pl

Przedstawiamy unikalne na rynku e-narzędzie, które jest must-have dla wszystkich kupujących, posiadających i sprzedających nieruchomości. W 5 minut dowiadujesz wszystkiego o danej działce, pozyskując informacje, które...
Zobacz projekt

Tradycyjny z Ludwina

Zobacz projekt
1 września, 2021

allex

  • Strategia

    Product Concept, Strategia Marki, Nazwa Logo

  • Zakres

    Key-visual, Stylistyka haseł

  • Klient

    ALLEX

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Jurajska

Dołączyć do grona liderów to wyzwanie. A każdy wydarty procent udziałów rynkowych to sukces. Cel, jaki sobie postawiliśmy, to stworzenie przekazu, który na stałe przekona Klientów do...
  • Strategia

    Strategia marki, Strategia komunikacji, Kreacja - telewizja

  • Zakres

    TV Spot

  • Klient

    Jurajska

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Kalendarz Platinum

Doświadczony, wytrawny fotograf, najnowszy model ferrari i najpiękniejsze modelki z „Playboya”. Tak powstał kalendarz Platinum – łączący umiłowanie motoryzacji i szeroko pojętej estetyki.
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

PPK Pocztylion

  • Strategia

    Strategia marki strategia komunikacji strategia mediowa strategia i obsługa PR

  • Zakres

    Kreacja - internet, radio, wideo, print, materiały informacyjne

  • Klient

    PPK

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Strategia Orlen

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Strategia Good Lood

Wspólnie z klientem, dynamicznie rozwijającą się marką lodziarską, opracowaliśmy drogi ekspansji marki, uwzględniając specyfikę pokrewnych kategorii i zastosowane tam rozwiązania – np. home delivery oparte na...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Wprost

Przyszliśmy do wielkiej medialnej marki. I oczyściliśmy ją. Ze skojarzeń politycznych. I z innych etykiet. Ustabilizowaliśmy ją, zmodernizowaliśmy. Wyciągnęliśmy z medialnego zgiełku. Razem z Klientem zbudowaliśmy...
  • Strategia

    Strategia relaunchu, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja – Telewizja, Prasa, Outdoor, Interactive

  • Klient

    Wprost

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Cornelius

  • Strategia

    Strategia marki, Polityka cenowa konfiguracja portfolio, Rekomendacja smaków rebranding, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja opakowań, Digital, Social media

  • Klient

    Cornelius

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Pomorskie

Jak sprawić, aby turyści zaczęli postrzegać Pomorskie nie tylko klasycznie – przez pryzmat letnich plażowych wczasów – ale rozszerzyli percepcję tego regionu na cały roku? Jak...
  • Strategia

    Strategia marki i Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa – Telewizja, Outdoor, Prasa, Interactive, BTL

  • Klient

    Pomorskie

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Starpak

STARPAK – producent akcesoriów szkolnych dla dzieci poszukiwał wyrazistego Unique Selling Position. Po gruntownych analizach zdecydowanie postawiliśmy na trwałość produktów. Plecaki, które nie drą. Zamki, które...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Polska Wschodnia

Polska Wschodnia – pięć województw o olbrzymim potencjalne inwestycyjnym. Target kampanii – wielcy inwestorzy zagraniczni. Główne rynki – Unia Europejska, USA, Rosja, Chiny, Korea, Indie oraz...
  • Strategia

    Strategia marki i Strategii komunikacji

  • Zakres

    Koncepcja kreatywna - TV, Prasa, Outdoor, Internet

  • Klient

    Polska Wschodnia

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Kupuj Nasze.PL

Mimo upływu 20 lat od transformacji ustrojowej wśród Polaków wciąż pokutuje wyobrażenie o nie najwyższej jakości polskiego produktu. Należały zatem wpłynąć na ich mentalność, budując pozytywny...
  • Strategia

    Strategia programu, Strategia działań komunikacyjnych

  • Zakres

    Telewizja , Outdoor, Radio, Prasa, Internet, PR

  • Klient

    Polscy przedsiębiorcy i nabywcy polskich produktów

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Cholester

  • Strategia

    Strategia marki producenta i portfolio, Strategia komunikacji, Prasa, Interactive, BTL, Wsparcie sił sprzedaży, Eventy

  • Zakres

    Branding, TV Spot, Outdoor, Animacje

  • Klient

    Garden Pharm

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Osiedle Europejskie

Przełamaliśmy stare myślenie. Zaprojektowaliśmy developerkę w Krakowie – od nowa. Wywindowaliśmy standardy. Zdobyliśmy i umocniliśmy zaufanie rynku. Przez ponad dekadę walczyliśmy wspólnie z Klientem – strategicznie...
  • Strategia

    Strategia marki developera porfolio i strategia komunikacji, naming, BTL działania wspierające siły sprzedaży, eventy

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa –outdoor, prasa branżowa i konsumencka, interactive, animacje

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Posterisan

Problem hemoroidów na wesoło? W animowany sposób? Aż tak lekkie potraktowanie problemu? Czemu nie? Jeżeli są dolegliwości nie są niebezpieczne dla życia, lekiem może być śmiech...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Hepatil

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Infiniti

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

OZON

  • Strategia

    Product Concept, Strategia marki developera portfolio i strategia komunikacji

  • Zakres

    Naming

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Ludwik

Ludwik, król polskiego zmywaka czuł oddech zagranicznej konkurencji na plecach.  Potrzebował skutecznej strategii.  Obroniliśmy Ludwika. Wzmocniliśmy jego pozycję. Skutecznie przypomnieliśmy Polakom, czym jest Ludwik. Ludwik zaczął...
  • Strategia

    Strategia Marki, Strategii Komunikacji

  • Zakres

    Kreacja - TV, Prasa, BTL

  • Klient

    Ludwik

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Bakoma Premium

Celem było osiągnięcie równoważnej pozycji rynkowej z Danonem i Zottem (przejęcie 30% rynku) na rynku polskim przy 30% nakładach reklamowych względem każdego z nich.
  • Strategia

    Strategia Marki, Strategia Komunikacji

  • Zakres

    Telewizja Outdoor, Interactive

  • Klient

    Bakoma

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Avans

Pogodzić handel stacjonarny i z internetowym – i z tej pozycji zaatakować rynkowych gigantów
  • Strategia

    Strategia Relaunchu Marki, Strategia Komunikacji

  • Zakres

    Kompleksowa Kampania Reklamowa – Telewizja, Outdoor, Interactive

  • Klient

    Avans

Zobacz projekt
9 czerwca, 2020

Tiger

Kto by się kopał z czerwonym bykiem? My. Nasz Tygrys. Razem z Klientem wytresowaliśmy drapieżnika. Nauczyliśmy go walki. Wypuściliśmy z klatki. Rynek energetyków był cały w strzępach. Tiger postawił na nogi...
  • Strategia

    Strategia marki & Launchu marki, Strategia Komunikacji

  • Zakres

    Kampania reklamowa –Telewizja, Prasa konsumencka i handlowa, Materiały BTL

  • Klient

    Tiger

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Zozole

Repozycjonowaliśmy Zozole. Teraz mussssiały wygrać! Zozole zamusowały jeszcze bardziej. Większość dzieciaków krzyknęło „Wolę Zozole”. Dzięki naszej pracy Zozole wybiły się na pozycję numer 1, będąc później...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Mleko Burenka (Ukraine)

Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Kamis

Przyprawić markę o rozmach, egzotykę i sprzedażowy sukces!
  • Strategia

    strategia marki parasolowej, strategia porfolio i strategia komunikacji

  • Zakres

    kompleksowa kampania reklamowa – telewizja (5 spoty), prasa, outdoor, interactive, działania wspierające siły sprzedaży, BTL, eventy, animacje

  • Klient

    Kamis

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Osiedle Fi

Stworzyć pierwsze markowe osiedle zrównoważone w Krakowie.
  • Strategia

    Strategia marki i komunikacji

  • Zakres

    Product concept, kreacja - outdoor, interactive, print, BTL

  • Klient

    Envato

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

W. Kruk

Obaliliśmy stereotypy. Rozbiliśmy stare myślenie o „drogim, niedostępnym jubilerze”. Wytyczyliśmy nowy „moment” na zakupy u jubilera. W branży, która do tej pory koncentrowała się tylko na...
  • Strategia

    Strategia Relaunchingowa marki, Strategia Komunikacji

  • Zakres

    Kampania Reklamowa – Telewizja, Prasa

  • Klient

    W.Kruk

Zobacz projekt
6 czerwca, 2020

Mieszko

We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...
Zobacz projekt
23 stycznia, 2020

Mokate

Kawa instant cappuccino firmy Mokate zapragnęła zaistnieć w umysłach klientów z większym rozmachem i zadziałać na wyobraźnię. Produkt potrzebował emocjonalnego, wyrazistego wizerunku, aby wyjść z tłumu...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Smigi

Hulajnogi elektryczne już od dawna zagościły w naszym krajobrazie miejskim. A jak wprowadzić na rynek nową markę hulajnogi, tak aby wyraziście odróżniała się od innych? Jakimi...
  • Strategia

    Strategia marki, strategia komunikacji, kreacja − naming

  • Zakres

    Logotyp, identyfikacja wizualna materiały handlowe

  • Klient

    Smigi

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Kawa INKA

Kawa zbożowa Inka szukała sposobu na to, aby się odmłodzić i wylansować na nowo. Inka jako produkt trendy, fit, współczesny, ale przecież bogaty swoim doświadczeniem i...
Zobacz projekt
16 listopada, 2020

Wawel

Skutecznie przebudować Wawel – łącząc wspaniałą tradycję z nowoczesnością.
  • Strategia

    Strategia relaunchu marki, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, Outdoor, Interactive, BTL

  • Klient

    Wawel

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Grześki

  • Strategia

    Strategia relaunchu marki, strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja, Telewizja

  • Klient

    Jutrzenka Colian

Zobacz projekt
8 czerwca, 2020

Białe

  • Strategia

    Strategia marki producenta, Porfolio i Strategia komunikacji, Naming

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa –Telewizja, Prasa, Outdoor, Interactive, Działania wspierające siły sprzedaży, Eventy, Animacje

  • Klient

    Białe

Zobacz projekt
7 czerwca, 2020

ISOVER

We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots...
  • Strategia

    Strategia marki i komunikacji

  • Zakres

    Kreacja - telewizja, Prasa ogólna i branżowa, Outdoor, BTL, Obsługa komunikacji BtB

  • Klient

    ISOVER

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Podkarpackie

We’ve created a unique visual system and strategy across the wide existing spectrum of visible mobile applications and found yourself in a wide, straggling with wainscots. Across...
  • Strategia

    Strategia marki makroregionu, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Branding, Identyfikacja wizualna, Audyt kreatywny

  • Klient

    Podkar­packie

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Calperos

  • Strategia

    Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kampania reklamowa –Telewizja, Prasa, BTL

  • Klient

    Calperos

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Cenos

W sytuacji wyjściowej kategoria ryżów, a zwłaszcza kasz była generyczna i nieatrakcyjna dla konsumentów. Konkurowanie poszczególnych graczy na rynku odbywało się głównie ceną, a kasza była...
Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Sorenti

Zobacz projekt

Galeria Domów

  • Strategia

    Strategia marki i strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja – branding, interactive, BTL

  • Klient

    Galeria Domów

Zobacz projekt
3 czerwca, 2019

Figene

Zobacz projekt

Radom

  • Strategia

    Strategia marki miasta, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Branding, kampania reklamowa

  • Klient

    Radom

Zobacz projekt

Jump 2 Life

  • Strategia

    Strategia marki, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja − naming, logotyp, identyfikacja wizualna, materiały edukacyjne

  • Klient

    Fundacja im. Jacka i Piotra Michalskich

Zobacz projekt
PL EN