Wyzwanie
Jak wprowadzić na polski rynek luksusową markę motoryzacyjną?
Jak wprowadzić na polski rynek luksusową markę motoryzacyjną?
Razem z Polską Grupą Dealerów, wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów marki Infiniti w Polsce współtworzyliśmy pierwszą polską telewizyjną kampanię Infiniti.
Hasło kampanii „Infiniti. Inspired Performance” podkreśla kluczowe atrybuty samochodów tej marki: bardzo dobre osiągi i parametry techniczne w harmonii z wyszukanym, finezyjnym designem właściwym dla dzieł sztuki.
– Wyjątkowy samochód i wyjątkowa reklama, która przekona odbiorców, to naszym zdaniem klucz do sukcesu marketingowego marki Infiniti – dyrektor marketingu Polskiej Grupy Dealerów.
Głównym celem kampanii była budowa znajomości marki Infiniti i wyokreowanie jej wizerunku wśród polskich konsumentów, szczególnie mężczyzn powyżej 40. roku życia, a także promocja wybranych modeli Infiniti objętych pełnym odliczeniem VAT.