Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Infiniti

Wyzwanie

Jak wprowadzić na polski rynek luksusową markę motoryzacyjną?

Infinity

Razem z Polską Grupą Dealerów, wyłącznym importerem i dystrybutorem samochodów marki Infiniti w Polsce współtworzyliśmy pierwszą polską telewizyjną kampanię Infiniti.

Inspired Performance

Hasło kampanii „Infiniti. Inspired Performance” podkreśla kluczowe atrybuty samochodów tej marki: bardzo dobre osiągi i parametry techniczne w harmonii z wyszukanym, finezyjnym designem właściwym dla dzieł sztuki.
– Wyjątkowy samochód i wyjątkowa reklama, która przekona odbiorców, to naszym zdaniem klucz do sukcesu marketingowego marki Infiniti –  dyrektor marketingu Polskiej Grupy Dealerów.

Głównym celem kampanii była budowa znajomości marki Infiniti i wyokreowanie jej wizerunku wśród polskich konsumentów, szczególnie mężczyzn powyżej 40. roku życia, a także promocja wybranych modeli Infiniti objętych pełnym odliczeniem VAT.