Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Ludwik

Ludwik, król polskiego zmywaka czuł oddech zagranicznej konkurencji na plecach.  Potrzebował skutecznej strategii.  Obroniliśmy Ludwika. Wzmocniliśmy jego pozycję. Skutecznie przypomnieliśmy Polakom, czym jest Ludwik. Ludwik zaczął się rozpędzać i odbijać swoje terytorium rynkowe. Potem podtrzymaliśmy dynamikę sprzedaży Ludwika umocniliśmy kolejną – kampanią – tym razem atrakcyjnym konkursem – który podtrzymał dynamikę wzrostu sprzedaży.

Wyzwanie

Przywrócić dominację

  • Strategia

    Strategia Marki, Strategii Komunikacji

  • Zakres

    Kreacja - TV, Prasa, BTL

  • Klient

    Ludwik

Zielone oko od Ludwika

Ludwik „10 tysięcy zielonych w płynie”. Na denkach  wybranych umieściliśmy symbole nagród – wygranych pieniężnych. Żeby sprawdzić, czy jest nagroda, trzeba było szybko zużyć płyn, a następnie wypatrzyć, czy na dnie butelki nie znajduje się symbol nagrody.  Stąd nazwa „Zielone oko”.Kampania konkursowa obejmowała spot telewizyjny, opakowania płynu do naczyń Ludwik w konkursowej szacie graficznej, materiały BTL, prasę konsumencką oraz prasę branżową.