Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Osiedle Fi

Stworzyć pierwsze markowe osiedle zrównoważone w Krakowie.

Wyzwanie

Stworzyć pierwsze markowe osiedle zrównoważone w Krakowie.

  • Strategia

    Strategia marki i komunikacji

  • Zakres

    Product concept, kreacja - outdoor, interactive, print, BTL

  • Klient

    Envato

Unikalne, bo zrównoważone

Jaką unikalną obietnicę może złożyć Klientom kolejne osiedle w Krakowie? Jak wykreować nową jakość w budownictwie mieszkaniowym? Wykorzystaliśmy aktualny trend, w którym korzyść ekonomiczna idzie w parze z dbałością o zdrowie i komfort życia. Podążanie do harmonii.

Zidentyfikowaliśmy grupę docelową, która ceni w życiu tzw. „złoty środek”. Szuka zrównoważenia jako integracji aktywności w kluczowych obszarach życia: życiu rodzinnym, trosce o zdrowie, aktywności zawodowej, dbałości o środowisko, funkcjonowaniu społecznym.  Stąd wyprowadziliśmy koncepcję Osiedla Zrównoważonego – łączącego ekonomię z ekologią. Stworzyliśmy dla niego markę. Od fundamentów.

Fi - złoty środek

Sięgnęliśmy po Fi – dalekowschodni symbol równowagi i harmonii z samym sobą i otoczeniem. Od tego znaku wyprowadziliśmy wszystko. Nazwę. Logotyp. Kolorystykę. Wybór materiałów budowlanych. Typy rozwiązań architektonicznych. Konwencję komunikacji.

Koncept Fi objął całość prac w obrębie Product Concept (koncept produktu), a także opracowanie strategii marki, wytycznych dla architektów, wykonawców, planistów rozwiązań na terenie osiedla, a także pełny zakres Mass-Brand –strategia komunikacji, planowanie mediów, propozycje kreatywne, launch.
Kampania Fi obejmowała lokalne media w myśl formuły Multichannel komunikujące atrybuty osiedla przez różne lokalne media: radio, outdoor, print oraz geotargetowany internet.

Efekt Demo

Zainteresowanie inwestycją było na tyle duże, że klient zdecydował się na szybkie podwojenie obsady działu sprzedaży, aby zapewnić sprawną obsługę zapytań i klientów.

PL EN