Wyzwanie
Stworzyć pierwsze markowe osiedle zrównoważone w Krakowie.
Stworzyć pierwsze markowe osiedle zrównoważone w Krakowie.
Jaką unikalną obietnicę może złożyć Klientom kolejne osiedle w Krakowie? Jak wykreować nową jakość w budownictwie mieszkaniowym? Wykorzystaliśmy aktualny trend, w którym korzyść ekonomiczna idzie w parze z dbałością o zdrowie i komfort życia. Podążanie do harmonii.
Zidentyfikowaliśmy grupę docelową, która ceni w życiu tzw. „złoty środek”. Szuka zrównoważenia jako integracji aktywności w kluczowych obszarach życia: życiu rodzinnym, trosce o zdrowie, aktywności zawodowej, dbałości o środowisko, funkcjonowaniu społecznym. Stąd wyprowadziliśmy koncepcję Osiedla Zrównoważonego – łączącego ekonomię z ekologią. Stworzyliśmy dla niego markę. Od fundamentów.
Sięgnęliśmy po Fi – dalekowschodni symbol równowagi i harmonii z samym sobą i otoczeniem. Od tego znaku wyprowadziliśmy wszystko. Nazwę. Logotyp. Kolorystykę. Wybór materiałów budowlanych. Typy rozwiązań architektonicznych. Konwencję komunikacji.
Koncept Fi objął całość prac w obrębie Product Concept (koncept produktu), a także opracowanie strategii marki, wytycznych dla architektów, wykonawców, planistów rozwiązań na terenie osiedla, a także pełny zakres Mass-Brand –strategia komunikacji, planowanie mediów, propozycje kreatywne, launch.
Kampania Fi obejmowała lokalne media w myśl formuły Multichannel komunikujące atrybuty osiedla przez różne lokalne media: radio, outdoor, print oraz geotargetowany internet.
Zainteresowanie inwestycją było na tyle duże, że klient zdecydował się na szybkie podwojenie obsady działu sprzedaży, aby zapewnić sprawną obsługę zapytań i klientów.