Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Avans

Pogodzić handel stacjonarny i z internetowym – i z tej pozycji zaatakować rynkowych gigantów

Wyzwanie

Wprowadzić nową jakość do handlu detalicznego w sklepach stacjonarnych i online.

  • Strategia

    Strategia Relaunchu Marki, Strategia Komunikacji

  • Zakres

    Kompleksowa Kampania Reklamowa – Telewizja, Outdoor, Interactive

  • Klient

    Avans

Wyzwanie

Na rewolucyjnej ścieżce

Po latach obecności na rynku Avans potrzebował nowego pozycjonowania i nowego wizerunku. Był gotów wytoczyć wojnę wszystkim elektromarketom w Polsce – stacjonarnym i internetowym. My podpowiedzieliśmy Avansowi by zrobił … rewolucję.  Stworzyliśmy rewolucyjną broń. Rozpracowując rynek i analizując trendy zauważyliśmy, że klienci rynku RTV/ AGD są bardzo podzieleni. Jedni praktykowali zakupy sprzętu wyłącznie w sklepach naziemnych. Inni ze względu na cenę i wygodę kupowali sprzęt RTV-AGD w Internecie.

Dostrzegliśmy potencjał wzrostu w…  fuzji obu ofert i zgarnięciu do Avansu klientów z obu grup. Tak powstał Avans Rewolucjonista. Hybryda sklepu stacjonarnego i onlinePrzedsięwzięcie, na które wówczas mógł pozwolić sobie tylko Avans, bo dysponował jednocześnie potężną siecią placówek w całej Polsce, szczególnie w mniejszych miejscowościach i bardzo zaawansowanym sklepem internetowym.