Avans
Pogodzić handel stacjonarny i z internetowym – i z tej pozycji zaatakować rynkowych gigantów
Wyzwanie
Wprowadzić nową jakość do handlu detalicznego w sklepach stacjonarnych i online.
Pogodzić handel stacjonarny i z internetowym – i z tej pozycji zaatakować rynkowych gigantów
Wprowadzić nową jakość do handlu detalicznego w sklepach stacjonarnych i online.
Wyzwanie
Po latach obecności na rynku Avans potrzebował nowego pozycjonowania i nowego wizerunku. Był gotów wytoczyć wojnę wszystkim elektromarketom w Polsce – stacjonarnym i internetowym. My podpowiedzieliśmy Avansowi by zrobił … rewolucję. Stworzyliśmy rewolucyjną broń. Rozpracowując rynek i analizując trendy zauważyliśmy, że klienci rynku RTV/ AGD są bardzo podzieleni. Jedni praktykowali zakupy sprzętu wyłącznie w sklepach naziemnych. Inni ze względu na cenę i wygodę kupowali sprzęt RTV-AGD w Internecie.
Dostrzegliśmy potencjał wzrostu w… fuzji obu ofert i zgarnięciu do Avansu klientów z obu grup. Tak powstał Avans Rewolucjonista. Hybryda sklepu stacjonarnego i online. Przedsięwzięcie, na które wówczas mógł pozwolić sobie tylko Avans, bo dysponował jednocześnie potężną siecią placówek w całej Polsce, szczególnie w mniejszych miejscowościach i bardzo zaawansowanym sklepem internetowym.