Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Polska Wschodnia

Polska Wschodnia – pięć województw o olbrzymim potencjalne inwestycyjnym. Target kampanii – wielcy inwestorzy zagraniczni. Główne rynki – Unia Europejska, USA, Rosja, Chiny, Korea, Indie oraz kraje Zatoki Perskiej. Jak zainteresować ich Polską Wschodnią?
Musieliśmy powiedzieć o makroregionie inaczej niż wszyscy. Z góry skreślić standard w takiej komunikacji i zaskoczyć widza!

Wyzwanie

Wstrząsnąć największymi inwestorami świata!

  • Strategia

    Strategia marki i Strategii komunikacji

  • Zakres

    Koncepcja kreatywna - TV, Prasa, Outdoor, Internet

  • Klient

    Polska Wschodnia

Wyzwanie

Wstrząsnąć największymi inwestorami świata!

Uderzyliśmy bezpośrednio do potencjalnego inwestora. Personalnie. Kameralnie. Tak, aby zaczął myśleć o Polsce Wschodniej w kategoriach okazji biznesowej. Okazji, której nie sposób przepuścić. Okazji tak „must-have”, że gdyby się zagapić, wstyd byłoby się przyznać nawet własnemu dziecku. Tak powstała pierwsza kampania polskiej agencji, którą wyróżniły amerykańskie media branżowe. Którą docenili inwestorzy i eksperci ekonomiczni. Która wzbudziła globalną dyskusję.

Największe media USA doceniły nas

Slogan kampanii głosił „A Ty? Co powiesz swojemu dziecku, kiedy spyta, dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?”. Magazyn The Slate stwierdził „Ten dzieciak może mieć rację.” i nazwał produkcję „Największą ikoną wzrostu ekonomicznego wszechczasów”. Tygodnik Ad Week z kolei umieścił reklamę na swojej top liście i uznał, że „to nasza najbardziej ulubioną reklama stymulacji wzrostu gospodarki.” Takie opinie nie trafiają się często.