Wyzwanie
Stworzenie i wprowadzenie na rynek pierwszej marki mleka opartej na przekazie emocjonalnym
Stworzenie i wprowadzenie na rynek pierwszej marki mleka opartej na przekazie emocjonalnym
Gdy wszyscy naśladowali lidera i powielali komunikację marki Łaciate – my poszliśmy pod prąd. W poszukiwaniu tego, co ważne dla konsumenta. Tego, co wyróżni nową markę mleka i będzie jej jedynym i niepowtarzalnym atrybutem. Zacieśni związki emocjonalne z konsumentem. Tak powstało Białe, czyste Białe mleko.
Doszło do przełomu. Powstało pierwsze mleko bez krowy. Podane zupełnie inaczej i dlatego skutecznie! Emocjonalnie. Odwołujące się do subtelnych, szczęśliwych chwil w życiu – pierwsza randka, małżeństwo, macierzyństwo. Nazwaliśmy je “białe chwile”.
Tak uniwersalny przekaz sprawdził się również za naszą wschodnią granicą. “Na zdrowoje” to mleko, które przejęło komunikację i szatę graficzną “Białego”. I spotkało się z równie ciepłym przyjęciem.