Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
8 czerwca, 2020

Białe

Wyzwanie

Stworzenie i wprowadzenie na rynek pierwszej marki mleka opartej na przekazie emocjonalnym

  • Strategia

    Strategia marki producenta, Porfolio i Strategia komunikacji, Naming

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa –Telewizja, Prasa, Outdoor, Interactive, Działania wspierające siły sprzedaży, Eventy, Animacje

  • Klient

    Białe

Białe - pierwsze mleko bez krowy

Gdy wszyscy naśladowali lidera i powielali komunikację marki Łaciate – my poszliśmy pod prąd. W poszukiwaniu tego, co ważne dla konsumenta. Tego, co wyróżni nową markę mleka i będzie jej jedynym i niepowtarzalnym atrybutem. Zacieśni związki emocjonalne z konsumentem. Tak powstało Białe, czyste Białe mleko.

Białe chwile

Doszło do przełomu. Powstało pierwsze mleko bez krowy. Podane zupełnie inaczej i dlatego skutecznie! Emocjonalnie. Odwołujące się do subtelnych, szczęśliwych chwil w życiu – pierwsza randka, małżeństwo, macierzyństwo. Nazwaliśmy je “białe chwile”.

Białe na Ukrainie

Tak uniwersalny przekaz sprawdził się również za naszą wschodnią granicą. “Na zdrowoje” to mleko, które przejęło komunikację i szatę graficzną “Białego”. I spotkało się z równie ciepłym przyjęciem.