Wyzwanie
Jak nadać przyprawom i musztardom pociągający i widowiskowy wizerunek?
Jak nadać przyprawom i musztardom pociągający i widowiskowy wizerunek?
Jak zareagować, jeśli zagraża pośrednia konkurencja ze strony produktów substytutywnych – mocno promowanej przetworzonej żywności – dań praktycznie gotowych do spożycia? Trzeba obdarzyć przyprawy magią, egzotyką, przygodą, życiem ze smakiem. Należy sięgnąć do kolebki przypraw – gdzie za morzami, za górami, rodzą się na egzotycznych plantacjach, aby z czasem zawędrować na nasze stoły i przyprawić nasze potrawy o niepowtarzalny zapach i smak.
Demo Movie opowiedzieć emocjonalną historię filmową. Human Touch – wyzwolić emocje, które zwiążą klienta z produktem niewidzialną nicią. Wyruszyliśmy za ocean, aby w dziewiczej dżungli wykreować wielobarwny świat Kamisa. Tam osadziliśmy brand hero Kamisa, podróżnika-kupca, znawcę przypraw. Smak oddaliśmy obrazem, muzyką, klimatem, krajobrazem. W tej sposób, udając się na koniec świata, “tam gdzie pieprz rośnie”, wyrwaliśmy markę spożywczą z kuchni i stworzyliśmy dla niej przekonującą legendę.
Klient postawił przed nami jeszcze jedno zadanie – wydawałoby się mission impossible. Musztardę. Czy produkt tak prozaiczny jak musztarda może rozbudzić emocje? Sprawić, że konsumentowi zacznie mocniej bić serce? Zastosowaliśmy tę samą metodę jak w przyprawach. Odwołaliśmy się do kolebki produktu, do małych ojczyzn składników musztardy – przede wszystkim do nasion gorczycy.
Dzięki połączeniu ujęcia beauty-shotowych z działającymi na wyobraźnię krajobrazami, musztardy Kamis zaczęły uwodzić podniebienia konsumentów smakiem, aromatem i krajem pochodzenia. Legenda obroniła się i tym razem.