Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

Kampanie Multichannel

Kampanie prowadzone na wielu nośnikach są dużo skuteczniejsze niż te, które wykorzystują tylko jeden kanał.

Co Cię bardziej przekonuje?

Gdy jedna osoba mówi do Ciebie tę samą rzecz kilka razy? Czy kiedy mówi Ci to wiele osób, na różne sposoby?

Odpowiedz jest prosta. Podobnie jest w reklamie. Badania udowadniają naszą tezę.

Before After

Według ostatnich danych udostępnionych przez Harvard Business Review, około 73% konsumentów w procesie zakupowym „przełącza się” pomiędzy różnymi kanałami.

Badanie firmy McKinsey, przeprowadzone wśród 46 tysięcy konsumentów, wykazało, że z im większej ilości kanałów konsument korzysta, tym więcej wydaje.

Klienci, którzy w procesie zakupowym mieli kontakt z marką na 4 i więcej kanałach, wydali średnio w sklepie o 9% więcej niż ci, którzy kupili produkt po jednokanałowym kontakcie z marką.

Realizujemy kampanie od 30 lat

Kampanie dla koncernów, firm średnich i mniejszych.
Większość kategorii rynkowych – od FMCG do motoryzacji i IT, przez beauty i fashion do marketingu terytorialnego. I wszystkie kampanie rozliczone z wyniku!

Doświadczenie i optymalizacja organizacji

Ramię w ramię w DEMO pracują analitycy, stratedzy, kreatywni i mediowcy, wzajemnie się konsultując i inspirując. „Pod jednym dachem” 3 firmy i 3 kompetencje: konsulting-agencja reklamy-dom mediowy.

Spójność koncepcji i uzupełnianie się przekazu

Każde rozwiązanie kreatywne musi być stworzone pod dane medium tak, aby maksymalnie wykorzystać możliwości określonego nośnika. Kreacje powinny uzupełniać się i budować zgrany chór o idealnie rozłożonych akcentach. Użyte w kampanii atraktory uwagi powinny znaleźć się we wszystkich mediach. Odbiorca będzie wtedy chłonął pełny obraz marki, a perswazja jaką zastosujemy w komunikacji będzie maksymalnie skuteczna.

0 +
Projektów
0 +
Klientów
PL EN