Stworzymy dla Ciebie kampanię Multichannel!
Kampanie prowadzone na wielu nośnikach są dużo skuteczniejsze niż te, które wykorzystują tylko jeden kanał.
Co Cię bardziej przekonuje?
Gdy jedna osoba mówi do Ciebie tę samą rzecz kilka razy? Czy kiedy mówi Ci to wiele osób, na różne sposoby?
Odpowiedz jest prosta. Podobnie jest w reklamie. Badania udowadniają naszą tezę.
Według ostatnich danych udostępnionych przez Harvard Business Review, około 73% konsumentów w procesie zakupowym „przełącza się” pomiędzy różnymi kanałami.
Badanie firmy McKinsey, przeprowadzone wśród 46 tysięcy konsumentów, wykazało, że z im większej ilości kanałów konsument korzysta, tym więcej wydaje.
Klienci, którzy w procesie zakupowym mieli kontakt z marką na 4 i więcej kanałach, wydali średnio w sklepie o 9% więcej niż ci, którzy kupili produkt po jednokanałowym kontakcie z marką.
Stworzymy dla Ciebie kampanię Multichannel!
Korzystanie z wielu mediów podczas kampanii jest bardzo skuteczne, ale jak zrobić to dobrze? Jak sprawić, żeby przekaz był spójny, a jednocześnie dopasowany do każdej platformy i jej odbiorców?
Na to pytanie odpowiadamy naszym klientom już od ponad 30 lat. Realizowaliśmy projekty zarówno dla dużych koncernów, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Posiadamy bogate doświadczenie w różnych branżach, od FMCG i motoryzacji po IT, beauty, fashion i marketing terytorialny.
W grupie DEMO łączymy kompetencje 3 firm w ramach strategii 3D:
- Sadovski Consulting – Dotarcie z produktem do potrzeb.
- Demo Effective Launching – Dotarcie z komunikatem.
- PRO Media House – Dotarcie mediowe.
3D ułatwia nam komunikację z domem mediowym, dzięki czemu jesteśmy w stanie lepiej optymalizować proces tworzenia kampanii.
Strategia 3D to gwarancja spójnych i efektywnych kampanii multichannel!
Spójność koncepcji i uzupełnianie się przekazu
Każde rozwiązanie kreatywne musi być stworzone pod dane medium tak, aby maksymalnie wykorzystać możliwości określonego nośnika. Kreacje powinny uzupełniać się i budować zgrany chór o idealnie rozłożonych akcentach. Użyte w kampanii atraktory uwagi powinny znaleźć się we wszystkich mediach. Odbiorca będzie wtedy chłonął pełny obraz marki, a perswazja jaką zastosujemy w komunikacji będzie maksymalnie skuteczna.
Co zyskasz, współpracując z Demo Effective Launching?
Skuteczną strategię
Spójny przekaz
Efektywne dotarcie
Mierzalne rezultaty