Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

Crowder

Crowder SA – kampania alternatywnego, społecznościowego inwestowania w rynek i nieruchomości.

Wyzwanie

Naszym zadaniem było wyjaśnienie każdego z tych 3 rozwiązań i zademonstrowanie, że każde z nich jest przełomowe i pracuje na korzyść inwestorów. Musieliśmy przekonać zwykłych “Kowalskich” do całkiem nieznanych w Polsce metod inwestowania w rynek nieruchomości.

Czas łatwego oszczędzania się skończył!

Żyjemy w czasach, kiedy tradycyjne oszczędzanie — na koncie, czy na lokacie jest mało opłacalne wobec wciąż wysokiej inflacji. Dlatego wszyscy musimy się nauczyć inwestować, żeby ochronić nasze pieniądze przed inflacją. Najlepsze do inwestowania są nieruchomości, ale czy każdego z nas stać na zakup kamienicy, czy mieszkania na wynajem? No właśnie.

Niemal każdego z nas stać, aby zakupić jedną tysięczną czy jedną set chodliwej nieruchomości. Na tym właśnie polega funkcjonowanie platform społecznościowego inwestowania w rynek nieruchomości, której w Polsce pionierem jest firma Crowder — nasz nowy klient! 

Jak funkcjonuje Crowder?

Crowder powstał, żeby dać szansę wszystkim, w tym drobnym inwestorom, aby nawet niewielkimi kwotami inwestowali w rynek nieruchomości komercyjnych i czerpali z tego potencjalne zyski.  

Crowder tworzy dla swoich klientów aż trzy różne platformy różnorodnego społecznościowego inwestowania w rynek nieruchomości – Crowder.PRO, Crowdex oraz CrowdREIT, z czego Crowder PRO z powodzeniem działa już od jakiegoś czasu. 

Strategia

Temat tak złożony wymagał opracowanie celnej, zrozumiałem strategii marki, a następnie strategii komunikacji. Wspólnie z klientem wyszliśmy od tzw. „elevator pitch” (strategii w pigułce), aby następnie stworzyć strategię komunikacji. Rozpoczęliśmy stały bieżący consulting marketingowy i komunikacyjny.

Symbolika

Uznaliśmy, że temat tak złożony musi mieć prosty, ogólnie rozpoznawalny symbol, dlatego też zdecydowaliśmy, że zostanie nim kamień. Kamień to symbol nieruchomości i budowania od podstaw. Równocześnie zastosowaliśmy identyfikację opartą na kwadratach, stałych motywach graficznych, których zróżnicowana kolorystyka jest przypisana do poszczególnych produktów – rozwiązań inwestycyjnych, które oferuje Crowder. 

Corporate Identity

Stworzyliśmy graficzny świat marki oraz key visual. Opracowaliśmy zupełnie nowe Corporate Identity dla Grupy Crowder, w której skład wchodzą takie projekty jak: 

  • CrowderPRO
  • CrowdeX
  • CrowdREIT
  • CrowderCoin

Opracowaliśmy wyjątkowe logotypy dla wszystkich marek wchodzących w skład Grupy Crowder, których celem było nadanie spójności wszystkim projektom oraz niecodziennego sznytu.

W ramach dalszych prac graficznych wsparliśmy prezentację dla inwestorów, opracowaliśmy wzorcowe banery i posty. Na okoliczność akcji sprzedażowych na CrowderPRO stworzyliśmy graficzne posty promocyjne. Współpracowaliśmy także przy opracowaniu www Crowder SA. Osobnym aspektem było komunikacyjne i strategiczne wsparcie naszego klienta przy uruchomionej przez niego akcji pozyskiwania kapitału do Spółki za pośrednictwem platformy Beesfund, która zakończyła się powodzeniem. 

Komunikacja wideo

Zdecydowaliśmy się postawić na komunikację wideo — jako szczególnie angażującą. Stworzyliśmy scenariusze tych reklam oraz sprawowaliśmy nadzór kreatywny nad realizacją na planie i montażem.

W komunikacji wideo zdecydowaliśmy się na stylistykę testimonialu. W filmach ekipa Crowdera SA, ze swoim założycielem dr Grzegorzem Mizerskim na czele opowiada o korzyściach płynących z uczestnictwa w ofercie spółki.

W krótkich rzeczowych filmach eksperci wyjaśniają, jak funkcjonuje crowdlending, tokenizacja czy REITy. Wypowiedzi ekspertów urozmaicone są zdjęciami z drona– przedstawiającymi galerie warszawskie i inne obiekty. Obok filmów sugerujących skorzystanie z oferty Crowdera zrealizowaliśmy 3 filmy z cyklu „Dlaczego zainwestowałem w Crowder?”, którego bohaterami są inwestorzy samego Crowdera – ludzie, którzy uwierzyli w przyszłościowość jego przedsięwzięć i już teraz czerpią z tego korzyści.