Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Wprost

Przyszliśmy do wielkiej medialnej marki. I oczyściliśmy ją. Ze skojarzeń politycznych. I z innych etykiet. Ustabilizowaliśmy ją, zmodernizowaliśmy. Wyciągnęliśmy z medialnego zgiełku. Razem z Klientem zbudowaliśmy markę tygodnika Wprost od nowa.

Wyzwanie

Sformułować kultowy tygodnik na nowo!

  • Strategia

    Strategia relaunchu, Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja – Telewizja, Prasa, Outdoor, Interactive

  • Klient

    Wprost

Wprost

Daliśmy tygodnikowi Wprost to co najważniejsze – wizerunek kompendium wiedzy o wydarzeniach tygodnia.  Ostro. Widowiskowo. Skutecznie: dzięki sprzedaż tygodnika wzrosła w ciągu zaledwie kilku miesięcy z 70 tysięcy do 125 tysięcy egzemplarzy.

Demo Movie w akcji!

Realizacja Wprost to przykład Demo Movie. Emocjonalna narracja skutecznie opowiedziana subtelnym językiem filmowym, oparta na znakomitych zdjęciach, sugestywnym aktorstwie, perfekcyjnych efektach specjalnych, dynamicznym widowiskowym montażu.

PL EN