Faktoria Młyn
Jak w trudnych czasach opracować skuteczny sprzedażowo koncept inwestycji mieszkaniowej? Najpierw — na bazie analiz i badań potrzeb klientów — opracowaliśmy strategię marki (Massbrand). Tutaj bardzo przydało się nie tylko nasze wieloletnie doświadczenie w pracy z inwestorami, ale również osiągnięcia w marketingu miast i generalna znajomość trendów przenikających wiele kategorii. Inwestycja to przecież miejsce do satysfakcjonującego życia i rozwoju, a nie tylko mury. Wszystkie dane, prognozy, antycypacje dały początek konceptowi produktu (Product Concept). Jaki kierunek wskazała nasza strategia? Po pierwsze uznaliśmy, że naszym „złotym klientem” będzie profesjonalista wykonujący zawód kreatywny. Taki wybór zobowiązywał nas co do oferty inwestycji. Aby wzbudziła zainteresowanie targetu, musiała być pod wieloma względami nie tylko jakościowa, ale przede wszystkim unikalna, oryginalna, wręcz wyjątkowa. Co dalej? Nasze wewnętrzne dyskusje i inspiracje, konsultacje z developerem, inwestorami, architektami i specjalistami różnych dziedzin – pchnęły prace do przodu. Product Concept ewoluował dalej i przybierał realne kształty. Postawiliśmy na lokalizację atrakcyjną dla targetu (ustronne miejsce w krakowskich Bieńczycach), kulturotwórczy potencjał miejsca i oryginalność architektury. Zdecydowaliśmy się śmiało postawić na kompilację kilku motywów: tradycji historycznej i asocjacji industrial (inwestycja na miejscu dawnego młyna wodnego), kompozycji roślinnych wkomponowanych w architekturę (biophilic design) i stylowych elementów steampunku. Tak zaczęła się historia naszej nowej inwestycji, którą nazwaliśmy Faktorią Młyn.
Wyzwanie
W niełatwych warunkach rynkową stworzyć enklawę mieszkaniową klasy premium, gdzie w stylowej symbiozie koegzystuje industrialna przeszłość, bogata przyroda ujęta w kompozycje biophilic oraz zaawansowane technologie