Jacek Sadowski prezes firmy Demo Effective Launching
Od 30 lat razem z grupą moich współpracowników zajmujemy się launchingiem i relaunchingiem.
CO ROBIMY
Tu rodzą się gwiazdy!
Wprowadziliśmy na rynek ponad 300 marek i przeprowadziliśmy kilka tysięcy aktywności marketingowych, a każda z nich została rozliczona z wyniku.
Stworzyliśmy najważniejszą dla nas markę – Demo Effective Launching. Firmę, która wywodzi się ze Studia Produkcji Filmowej.
Od 30 lat zajmujemy się skutecznym launchingiem i relaunchingiem, czyli wprowadzaniem na rynek nowych marek oraz repozycjonowaniem już istniejących.
Struktura firmy
Pod jednym dachem
DEMO to grupa składająca się z firmy konsultingowej, agencji reklamowej i domu mediowego. To struktura, którą wypracowaliśmy z myślą o tworzeniu nowych marek i budowaniu dla nich strategii i brandingu. Nasza misja to skuteczność – na wszystkich płaszczyznach – produktowych, biznesowych, marketingowych, mediowych.
Koleje naszej firmy wpisane są w dynamiczny rozwój polskiej gospodarki ostatnich dekad. Wspieraliśmy przez ten czas wiele przedsiębiorstw polskich i zagranicznych, dużo się przy tym ucząc i poszerzając swoje portfolio. Nie zapominaliśmy również o przedsięwzięciach społecznych, obliczonych na pobudzenie polskiej gospodarki, jak cykliczne kampanie promujące patriotyzm ekonomiczny wśród producentów i konsumentów. Wspieraliśmy również autorskimi rozwiązaniami i narzędziami strategicznymi miasta, województwa i regiony.
Projekty rozliczone
z wyniku
Wypracowane
godziny kreacji
O skuteczności DEMO świadczą nasi klienci. Jesteśmy dumni, że mamy takich, z którymi współpracujemy od samego początku – od 30 lat. Teraz to potężne holdingi, które działają globalnie, ale kiedyś zaczynali tak jak zaczynają dzisiejsze start-upy. Start-upy to również nasi klienci, dla nas tak samo cenni. Bo najważniejszy dla nas klient to ten, dla którego właśnie pracujemy.
Głęboka perspektywa czasowa, pozwalająca inaczej i bardziej realistycznie patrzeć na cykl życia produktów, rynek i konsumenta. Doświadczenie w niezliczonych kategoriach rynkowych i produktowych. Umiejętność odkrywania i przewidywania trendów, w tym także sposobów, jak te trendy oddziałują na różne niezwiązane ze sobą pozornie kategorie. Klienci cenią nasze świeże i komparatystyczne spojrzenie “out of the box”, które często bywa nieosiągalne dla marketerów obracających się od lat w jednej i tej samej kategorii rynkowej.
Dziś z takim samym entuzjazmem, zajmujemy się projektami wielkimi, średnimi i mniejszymi. Obsługujemy koncerny, firmy średniego kalibru, ale także niewielkie, ambitne podmioty z potencjałem na przyszłych liderów.
Nasze atuty?
Nasz zespół
Od współpracy z nami dzieli Cię tylko jeden telefon.
Marcin Maciejewicz
Dyrektor zarządzający, w Demo od 1996. Analityk i strateg marketingowy. To on domyka wszystkie projekty. Odpowiada za umowy, kosztorysy i wszystko, co wymaga precyzji i dokładności. Podpis Marcina znaczy wiele i dużo kosztuje.
