Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
16 listopada, 2020

Starpak

STARPAK – producent akcesoriów szkolnych dla dzieci poszukiwał wyrazistego Unique Selling Position. Po gruntownych analizach zdecydowanie postawiliśmy na trwałość produktów. Plecaki, które nie drą. Zamki, które się nie psują. Piórniki, które nie pękają. Długopisy, które się nie łamią.  To potencjał wzrostu marki. Marka STARPAK miała zaistnieć w świadomości nabywców jako gwarant jakości i trwałości przyborów szkolnych.

Wyzwanie

Strategia marki producenta i portfolio /branding, strategia komunikacji / kreacja - telewizja, prasa, BTL, interactive / komunikacja BTB

Grupa docelowa - pierwszaki i rodzice pierwszaków

Trwałość to bardzo cenna obietnica dla rodziców wyposażających swoje pociechy do szkoły. Naszą priorytetową grupą docelową były matki pierwszoklasistów, często debiutujące jako nabywcy szkolnych przyborów. Bazowaliśmy na emocjach rodziców, związanych z pójściem ich pociech do szkoły – pierwsza klasa, pierwszy dzwonek, pierwszy krok ku edukacji. Liczyliśmy na to, że jeśli przekonają się do jednej „niezniszczalnej” marki, jeśli stwierdzą, że plecaki, piórniki, długopisy od STARPAK rzeczywiście charakteryzują się podwyższoną trwałością, to będą już do produktów STARPAK powracać i pozostaną lojalni.

Supermocni

Ale co z tego wszystkiego będą miały dzieci?  W filmach i projektach graficznych uruchomiliśmy symbolikę super-bohaterską, obecną zresztą od dawna w designie przyborów szkolnych STARPAK.  Dzięki produktom firmy STARPAK dzieci posiądą specjalne super-moce tak jak ich filmowi czy komiksowi idole. W naszych przypadku moce trwałości, wytrzymałości, siły, niezłomności.  Dzieci wyposażone w przybory STARPAK będą szły do szkoły pewne siebie, przebojowe, wytrwałe, odporne psychicznie – innymi słowy…supermocne jak STARPAK.