Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
16 listopada, 2020

Jurajska

Dołączyć do grona liderów to wyzwanie. A każdy wydarty procent udziałów rynkowych to sukces. 
Cel, jaki sobie postawiliśmy, to stworzenie przekazu, który na stałe przekona Klientów do marki naturalnej wody mineralnej Jurajska. 

Wyzwanie

Segment wód mineralnych. Ciekawy i trudny rynek, pełen dojrzałych marek i zróżnicowanych komunikatów.

  • Strategia

    Strategia marki, Strategia komunikacji, Kreacja - telewizja

  • Zakres

    TV Spot

  • Klient

    Jurajska

Challenge

Połączyliśmy komunikaty produktowe i wizerunkowe.

Informacje o pochodzeniu wody („z głębin Jury”) i o jej bogactwie w „jurajskie minerały”- połączyliśmy z emocjonalnym światem marki, opartym na rodzinie, trosce o najbliższych i bliskości czystej, nieskażonej przyrody.

Przewodnim motywem muzycznym uczyniliśmy hit grupy Happysad – „Taką wodą być”, przez co nasza reklama zyskała na rozpoznawalności! „Taką wodą być” akompaniowało Jurajskiej w kampanii spotowej we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych. 

Website & Mobile App Design
0%
0 +
Succeeded
projects
0 +
Working hours
were spent
PL EN