Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
6 czerwca, 2020

Mieszko

Wyzwanie

Dotarcie do sedna & serca kategorii pralin

Wyzwanie

Jak zbudowaliśmy Królestwo

Na czy polega unikalność słodyczy Mieszka na tak konkurencyjnym rynku? Co jest kwintesencją kategorii pralin? Nasza badania wskazały, że konsumenci najbardziej cenią sobie nadzienie. Dlatego właśnie w nadzieniu znaleźliśmy dla marki Mieszka pole do popisu. Tutaj Mieszko mógł się zaprezentować na nowo. W kampanii skutecznie oddaliśmy czar nadzienia, to w tego typu „czekoladkach” jest najistotniejsze. Kampania z apetycznymi zdjęciami topowego polskiego reżysera specjalizującego się w słodyczach i dźwięcząca muzyką samego Smolika – proklamowała dla Mieszka „królestwo nadzienia”. Słupki sprzedaży zawrzały!