Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Smigi

Hulajnogi elektryczne już od dawna zagościły w naszym krajobrazie miejskim. A jak wprowadzić na rynek nową markę hulajnogi, tak aby wyraziście odróżniała się od innych? Jakimi argumentami i emocjami posłużyć się, aby użytkownicy odkryli fenomen hulajnogi na nowo?

Wyzwanie

Wprowadzić na rynek nową markę hulajnogi elektrycznej tak aby odbiorcy poczuli nową jakość i nowe argumenty.

  • Strategia

    Strategia marki, strategia komunikacji, kreacja − naming

  • Zakres

    Logotyp, identyfikacja wizualna materiały handlowe

  • Klient

    Smigi

Jak wyślizgnąć się z tłumu innych marek?

Zdecydowaliśmy się postawić na wyeksponowanie fenomenu przydatności hulajnogi w ruchu miejskim, aby dopiero w drugiej kolejności zadziwiać jej designem i funkcjonalnościami.

Żywioły SMIGI

W kształtowaniu strategii marki i komunikacji, a potem nazwy i koncepcji graficznej uchwyciliśmy dwie zasadnicze płaszczyzny  produktu.

Pierwsza to EKONOMIA– czyli maksyma”taniej, szybciej, sprawniej lepiej, celniej, prościej” napędzającą każdego użytkownika hulajnogi.
Druga płaszczyzna to EKOLOGIA – tak istotna w wielkich aglomeracjach, gdzie obecność pojazdów elektrycznych daje nadzieję na realne poszanowanie środowiska naturalnego.

W mieście bądź SMIGI!

Uznaliśmy, że to co najistotniejsze dla użytkownika hulajnogi – to możliwość inteligentnego i sprytnego („smart”), pomysłowego, kreatywnego prześlizgiwania się się przez miejską dżunglę. Umiejętność kreowania własnych przestrzeni komunikacji, własnych map, ścieżek dostępu, własnych szlaków.

Nasza marka przynosi użytkownikowi dar w postaci wolności od transportu publicznego, od roweru, motocykla, samochodu. A jednocześnie – kiedy trzeba – zapewnia z nimi pełną symbiozę – kiedy przychodzi nam złożyć sprzęt i razem z nim wskakiwać do auta czy metra.

A wszystko po to, by dotrzeć do celu szybko, sprawnie, celnie i na własnych niepowtarzalnych warunkach.
Aby być SMIGI – biegłym w szybkim, płynnym i zręcznym przemieszczaniu się przez miasto.

Tak odkryliśmy SMIGI!