Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Cenos

W sytuacji wyjściowej kategoria ryżów, a zwłaszcza kasz była generyczna i nieatrakcyjna dla konsumentów. Konkurowanie poszczególnych graczy na rynku odbywało się głównie ceną, a kasza była postrzegana jako produkt old-school, przejaw staroświeckiego gustu żywieniowego. 

Wyzwanie

Jak doprowadzić do odkrycia kasz i ryżów na nowo przez konsumentów?

Cennie, smacznie, kolorowo.

Wzrost sprzedaży stał się impulsem do kolejnej kampanii reklamowej, na którą przeznaczono o połowę wyższe środki niż na pierwszą aktywność.

Pokazaliśmy, że kasze i ryże w ujęciu Cenos potrafią być modne, kolorowe, mogą inspirować do różnych kulinarnych podróży i eksperymentów.