Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
16 listopada, 2020

Cholester

Wyzwanie

Opracowanie konceptu nowego produktu dla firmy GardenPharm, producenta suplementów diety dystrybuowanych online.

  • Strategia

    Strategia marki producenta i portfolio, Strategia komunikacji, Prasa, Interactive, BTL, Wsparcie sił sprzedaży, Eventy

  • Zakres

    Branding, TV Spot, Outdoor, Animacje

  • Klient

    Garden Pharm

Etap analiz rynkowych

Rozpoznanie mechanizmów i trendów kategorii, w których można osiągnąć przewagę konkurencyjną.

Potencjał wzrostu i rekomendacja Demo

Największy potencjał wzrostu w branży suplementów uzyskał w naszych analizach produkt obniżający poziom cholesterolu. Klient podjął decyzję o stworzeniu całej linii produkcyjnej dedykowanej do nowego preparatu.

Etap analiz składu preparatu

Wspólnie z Klientem ustalaliśmy optymalny skład preparatu i jego formę Branding.

Stworzyliśmy nazwę – Cholester, zaprojektowaliśmy logotyp i opakowania. Opracowaliśmy strategię komunikacji, która łamała dotychczasowe schematy kategorii i konkurencji.

Dlaczego?
Komunikacja nie traktowała wysokiego cholesterolu jako czegoś w rodzaju niezbyt szkodliwej dolegliwości. Określała go jako wielki zdrowotny problem społeczny – niebezpieczny dla zdrowia i życia milionów Polaków.

Ekipa brand-heroes Cholester

Kampania marki Cholester obejmowała spoty telewizyjne, internetowe, radiowe, outdoor, prasę. Stworzyliśmy komunikację przeznaczoną dla dystrybutorów, łącznie z dedykowaną kampanią telewizyjną dla aptek. Stworzyliśmy ekipę brand-heroes Cholester.
Działania przebiegały w kilku etapach, aktywując grupy z bardzo szerokiego targetu – m. in. kobiety, tak aby zadbały o właściwy poziom cholesterolu u mężczyzn w swoich rodzinach.

Cholester wzmocnił i w zasadzie zbudował na nowo na rynku kategorię preparatów produktów na wysoki cholesterol. Obok leków i prozdrowotnych produktów żywnościowych pojawiła się wraz z Cholesterem, nowa kategoria suplementów diety w wygodnej i łatwo przyswajalnej formie pastylek. Odnieśliśmy wielki sukces rynkowy – staliśmy się liderem sprzedaży w trudnej kategorii suplementów diety na cholesterol.

Efekt Demo

Według danych TNS Global 2014 – Cholester stał się pierwszą marką rozważaną przez konsumentów do zakupu jako środek na cholesterol. Produkty linii Cholester były obecne w co trzeciej aptece w Polsce.

Website & Mobile App Design
0%
0 +
Succeeded
projects
0 +
Aptek w Polsce

Na planie

Making of

PL EN