Demo Effective Launching i PRO media house realizują największą w historii kampanię marki V-TAC - globalnego producenta systemów oświetleniowych LED, rozwiązań dla Odnawialnych Źródeł Energii (OZE) oraz domu inteligentnego.
W kilku słowach o marce V-TAC
V-TAC powstał w 2018 roku z inicjatywy indyjskich przedsiębiorców, braci Sajnani, i jest aktualnie obecny w ponad 60 krajach. Oddziały V-TAC znajdują się m. in. w Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Polsce, a także w Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy Hong Kongu. Natomiast zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Chinach.

Wyzwanie
Zadaniem Demo Effective Launching było wypromowanie wśród klientów prywatnych, firm instalatorskich oraz właścicieli hurtowni marki V-TAC i jej produktów. V-TAC został w kampanii przedstawiony jako jeden z czołowych producentów innowacyjnych i energooszczędnych produktów LED — żarówek, naświetlaczy, różnego zastosowania lamp zewnętrznych, plafonów i innego wyposażenia oświetleniowego.
Strategię marki i strategię komunikacji oparliśmy na pozycjonowaniu V-TAC. V-TAC to innowator energooszczędności, pionier zaawansowanych rozwiązań o niezwykle wysokim stosunku jakości do trwałości. V-TAC korzysta z nowatorskiej technologii Long Life. Energooszczędność V-TAC to niższe rachunki za światło. To również uszanowanie zasobów planety i bezpieczeństwo dla środowiska naturalnego. Dlatego głównym claimem kampanii jest „V-TAC – oszczędzamy pieniądze, energię, planetę”.


Koncepcja
Głównym motywem reklamy jest widowiskowy bieg. To symbol wyścigu, w jakim uczestniczy V-TAC, aby stać się liderem energooszczędności. W naszym spocie pojawia się też typowa polska rodzina, tak, aby pokazać zadowolenie z niskich rachunków za światło. Widzimy też instalatorów oświetlenia, ubranych w specjalnie zaprojektowane przez kostiumografa stroje V-TAC i spełniających rolę „asystentów marki”.
Zdjęcia do reklamy miały miejsce w Muzeum MOCAK w Krakowie. Szukaliśmy wnętrza, które podkreśli rolę światła w oryginalnej architekturze. Wykorzystaliśmy do tego wspaniałą szklaną podłogę MOCAKu, którą rozjaśnialiśmy światłami o różnych barwach. Dzięki temu produkty V-TAC otrzymały doskonałą ekspozycję.
W reklamie bardzo ważna jest też kolorystyka. Zieleń V-TACa przewija się przez cały film, wzmacnia branding. Szczególnie obecna jest w tzw. V-TAC RAYu. Zielony promień — symbol V-TACa przenika niemal wszystkie ujęcia, mija biegaczkę i innych bohaterów reklamy, okrąża produkty i na samym końcu wybrzmiewa jako wizualne zwieńczenie hasła „Oszczędzamy pieniądze, energię, planetę”.
Zadbaliśmy też o prawdziwość i autentyczność. W roli sportowca prowadzącego wyścig została obsadzona profesjonalna biegaczka. Para grająca rodzinę jest małżeństwem. I oczywiście w 100% prawdziwe są produkty V-TAC, wyselekcjonowane przez nas i poddane licznym testom, zanim trafiły one na plan.
Gdzie jest widoczna kampania V-TAC?
Reklamy firmy V-TAC pojawią się m.in. w serwisach VOD, mediach społecznościowych, radiu ogólnopolskim, obejmą działania typu display, video, content marketing i geolokalizację.