Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

EkaMedica

Wyzwanie

EkaMedica, producent naturalnych suplementów diety, stanęła przed wyzwaniem zwiększenia rozpoznawalności swoich produktów w płynnej formie.

Potrzeba mocnej kampanii

Suplementy w płynie przeznaczone do wsparcia reklamowego to Eka Czarny Bez i Eka Karczoch. Mimo rewelacyjnego konceptu i unikalnych właściwości (naturalny skład, naturalne wsparcie odporności oraz wsparcie pracy wątroby), produkty z tej kategorii były niemal niewidoczne na rynku w porównaniu do tradycyjnych suplementów.  

  

Marka potrzebowała wyrazistej kampanii, która podkreśli ich zalety i przyciągnie uwagę kobiet dbających o zdrowie, a także zwiększy świadomość kategorii i pozycję EkaMedica jako lidera. 

To, czego pragnie Twoja marka

Aby odpowiedzieć na te potrzeby, DEMO Effective Launching oraz dom mediowy PRO Media House opracowały kompleksową kampanię cross-channelową, która była jednocześnie największą w historii marki.  
Kampania EkaMedica była skierowana głównie do kobiet, które szukają naturalnych metod poprawy zdrowia i odporności. W reklamach aktorka Anna Guzik prowadziła rozmowę ze swoim ciałem, podkreślając korzyści płynące z suplementów Eka Czarny Bez i Eka Karczoch.  Hasło kampanii „To, czego pragnie Twoje ciało” akcentowało holistyczne działanie produktów.  

 Reklamy pojawiły się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w Internecie, mediach społecznościowych oraz na ekranach w przychodniach, z dodatkowym wsparciem mikroinfluencerów. 

EkaMedica w 3D

 Kampania reklamowa to tylko część działań. EkaMedica powierzyła nam pełną opiekę nad swoim brandem, co pozwoliło nam zastosować naszą sprawdzoną formułę 3D: 

  1. Oparcie marki i produktu na wartościach istotnych dla grupy docelowej, aby lepiej dotrzeć z produktem do potrzeb konsumentów.  
  2. Opracowanie perswazyjnego przekazu, który skutecznie dotrze do świadomości odbiorców i wzbudzi ich zaufanie.  
  3. Optymalne wykorzystanie mediów, aby kampania osiągnęła maksymalny zasięg i skuteczność dotarcia mediowego.   

Rezultat

Kampania przyczyniła się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności produktów Eka Czarny Bez i Eka Karczoch i całej kategorii. Pozycja EkaMedica na rynku suplementów diety w płynie została wzmocniona.