Wyzwanie
EkaMedica, producent naturalnych suplementów diety, stanęła przed wyzwaniem zwiększenia rozpoznawalności swoich produktów w płynnej formie.
EkaMedica, producent naturalnych suplementów diety, stanęła przed wyzwaniem zwiększenia rozpoznawalności swoich produktów w płynnej formie.
Suplementy w płynie przeznaczone do wsparcia reklamowego to Eka Czarny Bez i Eka Karczoch. Mimo rewelacyjnego konceptu i unikalnych właściwości (naturalny skład, naturalne wsparcie odporności oraz wsparcie pracy wątroby), produkty z tej kategorii były niemal niewidoczne na rynku w porównaniu do tradycyjnych suplementów.
Marka potrzebowała wyrazistej kampanii, która podkreśli ich zalety i przyciągnie uwagę kobiet dbających o zdrowie, a także zwiększy świadomość kategorii i pozycję EkaMedica jako lidera.
Aby odpowiedzieć na te potrzeby, DEMO Effective Launching oraz dom mediowy PRO Media House opracowały kompleksową kampanię cross-channelową, która była jednocześnie największą w historii marki.
Kampania EkaMedica była skierowana głównie do kobiet, które szukają naturalnych metod poprawy zdrowia i odporności. W reklamach aktorka Anna Guzik prowadziła rozmowę ze swoim ciałem, podkreślając korzyści płynące z suplementów Eka Czarny Bez i Eka Karczoch. Hasło kampanii „To, czego pragnie Twoje ciało” akcentowało holistyczne działanie produktów.
Reklamy pojawiły się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w Internecie, mediach społecznościowych oraz na ekranach w przychodniach, z dodatkowym wsparciem mikroinfluencerów.
Kampania reklamowa to tylko część działań. EkaMedica powierzyła nam pełną opiekę nad swoim brandem, co pozwoliło nam zastosować naszą sprawdzoną formułę 3D:
Kampania przyczyniła się do znacznego zwiększenia rozpoznawalności produktów Eka Czarny Bez i Eka Karczoch i całej kategorii. Pozycja EkaMedica na rynku suplementów diety w płynie została wzmocniona.