3 czerwca, 2019

Grześki

Wyzwanie

Zrepozycjonować produkt, tak aby korzystając z jego dorobku, zwyciężyć zagraniczną konkurencje.

  • Strategia

    Strategia relaunchu marki, strategia komunikacji

  • Zakres

    Kreacja, Telewizja

  • Klient

    Jutrzenka Colian

Na pomoc Grześkom

Firma zwróciła się nas z prośbą o analizę rynku, która miała zidentyfikować przyczyny spadku sprzedaży Grześków i o opracowanie rozwiązania, które powstrzymałoby ten proces. W wyniku przeprowadzonej analizy wdrożyliśmy projekt, który w mediach przybrał postać kampanii „Grześki nie do wygryzienia”.

Repozycjonowanie

Audyt potencjału marki namierzył właściwy potencjał wzrostu – a Strategia Marki Mass-Brand przekuła to w sukces. Znaleźliśmy w Grześkach prawdziwą siłę nie odparcia. Swojskość i chrupkość. To że Grześki są zawsze pod ręką. To że Grześki są niezmienne i towarzyszą nam od lat. To że są niepowtarzalnie kruche.

I to, że nazywają się Grześki, chociaż przecież są zawsze jako jeden baton! I jeszcze to, że potrafią się odgryźć – bo kiedy w reklamie Grześki odezwały się sarkastycznie, że z nich „żaden książę czy księżniczka”, to zagraniczna konkurencja (Prince Polo, Princessa) zareagowała bardzo żywiołowo. Bardzo dobrze, o to nam chodziło.

Grześki Sukces Story

Osiągnęliśmy sukces, którym było nie tylko założone przez Klienta zatrzymanie spadku sprzedaży, ale przede wszystkim objęcie w ciągu kilku miesięcy pozycji lidera w swojej kategorii. Rezultat był tym większy, że wiązał się z pokonaniem głównych konkurentów z zagranicy, którzy dysponowali budżetami wielokrotnie wyższymi.