Smigi

efekt:
największy spryciarz w mieści
ekonomia i ekologia
zakres:
strategia marki,
strategia komunikacji,
kreacja − naming, logotyp, identyfikacja wizualna
materiały handlowe

Jak wyślizgnąć się z tłumu innych marek?

Hulajnogi elektryczne już od dawna zagościły w naszym krajobrazie miejskim.
A jak wprowadzić na rynek nową markę hulajnogi, tak aby wyraziście odróżniała się od innych?

Zdecydowaliśmy się postawić na wyeksponowanie fenomenu przydatności hulajnogi w ruchu miejskim, aby dopiero w drugiej kolejności zadziwiać jej designem i funkcjonalnościami.

Żywioły SMIGI

W kształtowaniu strategii marki i komunikacji, a potem nazwy i koncepcji graficznej uchwyciliśmy dwie zasadnicze płaszczyzny  produktu.

Pierwsza to EKONOMIA– czyli maksyma”taniej, szybciej, sprawniej lepiej, celniej, prościej” napędzającą każdego użytkownika hulajnogi.
Druga płaszczyzna to EKOLOGIA – tak istotna w wielkich aglomeracjach, gdzie obecność pojazdów elektrycznych daje nadzieję na realne poszanowanie środowiska naturalnego.

W mieście bądź SMIGI!

Uznaliśmy, że to co najistotniejsze dla użytkownika hulajnogi – to możliwość inteligentnego i sprytnego („smart”), pomysłowego, kreatywnego prześlizgiwania się się przez miejską dżunglę. Umiejętność kreowania własnych przestrzeni komunikacji, własnych map, ścieżek dostępu, własnych szlaków.

Nasza marka przynosi użytkownikowi dar w postaci wolności od transportu publicznego, od roweru, motocykla, samochodu. A jednocześnie – kiedy trzeba – zapewnia z nimi pełną symbiozę – kiedy przychodzi nam złożyć sprzęt i razem z nim wskakiwać do auta czy metra.

A wszystko po to, by dotrzeć do celu szybko, sprawnie, celnie i na własnych niepowtarzalnych warunkach.
Aby być SMIGI – biegłym w szybkim, płynnym i zręcznym przemieszczaniu się przez miasto.

Tak odkryliśmy SMIGI!

CHCESZ ŚMIGNĄĆ SWOJĄ MARKĄ PRZEZ RYNEK? DZWOŃ!

Zobacz inne flagowe realizacje