PPK – zostałem, zyskałem

wyzwanie:
Jak sprawić by zostali?
efekt:
Wielki Testimonial 2021
Kolejna batalia o finansową przyszłość Polaków
zakres:
strategia komunikacji
kreacja - telewizja, internet, radio
produkcja

Kto lepiej przekona Cię do oszczędzania na przyszłość i kto lepiej zarekomenduje Ci Pracownicze Plany Kapitałowe niż realny uczestnik PPK, autentyczny pracownik należący do PPK?

PPK – w oparciu społeczny dowód słuszności

Pracownicze Plany Kapitałowe – pracowniczy program oszczędzania na przyszłość, dotowany przez pracodawcę i państwo, wzorowany na sprawdzonych systemach anglosaskich. PPK działa w Polsce już od 2019 roku i stopniowo obejmuje coraz większą ilość pracowników. Do tej pory już prawie co trzeci pracownik, spośród firm objętych programem, został w PPK. To około 1,6 miliona ludzi. Ale wiedza o istocie (prywatność środków, możliwość wypłaty) i mechanizmach tego systemu wymaga utrwalenia. Dlatego w kolejnej odsłonie kampanii PPK sięgnęliśmy po inne podejście. Postanowiliśmy posłużyć się tzw. „społecznym dowodem słuszności”. Pokazaliśmy prawdziwych pracowników, którzy zostali w PPK i oddaliśmy im głos.

Ludzie mówią o PPK

Magda z firmy meblarskiej. Sama nie zna się na funduszach i na inwestowaniu, ale uważa, że jeśli jej księgowa i dyrektor finansowy zostali w PPK, to PPK się opłaca. I dzięki PPK Magda szybciej zrealizuje swoje marzenia – zakup mieszkania, a w dalszej perspektywie – podróże. 
Rafał – kierowca-tester systemów bezpieczeństwa.

Rafał ceni sobie także bezpieczeństwo finansowe. Dlatego został w PPK – bo z PPK oszczędza się na przyszłość szybciej i więcej, a w sytuacjach awaryjnych zawsze może wypłacić.
I tak przywołujemy historie kilku osób – prawdziwych pracowników, którzy zostali w PPK i teraz wyjaśniają powody swoich decyzji.

Sylwia – menedżerka w firmie spożywczej, Marzena – ze spółdzielni handlowej, Anna – ekspert od ubezpieczeń, Magda – pracowniczka firmy meblowej. Rafał – kierowca i Adam z obsługi klienta sieci fast-food.




Filmom-testimonialom (3 reklamy telewizyjne ze skrótami i 4 reklamy do internetu) towarzyszą reklamy radiowe i nośniki internetowe.

Zobacz inne flagowe realizacje