Jump2Life

wyzwanie:
Jak zainspirować młodych ludzi do widowiskowego startu w dorosłość?
efekt:
W tydzień nadaliśmy misji komunikację i barwy
W tydzień zamknęliśmy wszystkie rekrutacje
zakres:
strategia marki,
strategia komunikacji,
kreacja − naming, logotyp, identyfikacja wizualna
materiały edukacyjne

Misja szczytna, ale co dalej?

Najpierw Fundacja im. Jacka i Piotra Michalskich powołała do życia cenne przedsięwzięcie – bezpłatny program edukacyjno-stażowy, skierowany do młodzieży w wieku 15-19 lat, pochodzącej w większości z Domów Dziecka lub rodzin z problemami.

Głównym celem akcji było przygotowanie młodych ludzi do dorosłego życia oraz umożliwienie im zdobycia wiedzy i praktycznych umiejętności ułatwiających realizację planów zawodowych.

Zatrudnieni przez Fundację eksperci i pedagodzy pomagali młodzieży we wspólnym wypracowaniu ciekawych możliwości wejścia na start w dorosłe życie.

Teraz branding i kampania!

Przedsięwzięcie niezwykle chwalebne, ale w związku z rozpoczynającą się rekrutacją na nowy program, potrzebne było już podejście marketingowe i brandingowe – nazwa, logotyp, claim, a także cała identyfikacja wizualna i materiały reklamowe. Po prostu profesjonalna kampania.
Projekty musieliśmy zrealizować w błyskawicznym tempie, bo termin rekrutacji nadciągał szybko, ale presja czasu okazała się tym razem łatwa do udźwignięcia.

Tak zrodziła się Akademia Jump2Life i jej barwy!

Akademia w ciągu tygodnia po uruchomieniu kampanii zamknęła swoje listy rekrutacyjne i teraz nie pozostało jej nic innego jak zapraszać młodych chętnych na kolejną edycję w przyszłym roku.

A w tym roku ci młodzi ludzie, którym nie było w życiu zbyt łatwo, a teraz mieli szczęście załapać się na Jump2Life, odnajdą inspirację do ciekawego startu w dorosłe życie.

CHCESZ SKOCZYĆ ZE SWOJĄ MARKĄ WYSOKO W GÓRĘ! SPOTKAJMY SIĘ!

Zobacz inne flagowe realizacje