Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Pomorskie

Jak sprawić, aby turyści zaczęli postrzegać Pomorskie nie tylko klasycznie – przez pryzmat letnich plażowych wczasów – ale rozszerzyli percepcję tego regionu na cały roku? Jak przekonać ich o tym, że atrakcyjny sezon nad Bałtykiem to również wiosna, jesień, zima?

Wyzwanie

Wypromować region jako atrakcję na cały sezon!

  • Strategia

    Strategia marki i Strategia komunikacji

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa – Telewizja, Outdoor, Prasa, Interactive, BTL

  • Klient

    Pomorskie

Wyzwanie

Wypromować region jako atrakcję na cały sezon!

Razem z Klientem stwierdziliśmy, że należy wypracować uniwersalną całosezonową korzyść dla turysty. I nie mogą nią być tylko pociągające i barwne krajobrazy. Trzeba pokazać i sprzedać realny benefit. Pogłębić i rozbudować wyobrażenie wypoczynku. Nazwać je inaczej. Tak powstała fraza-klucz  „nabierz kolorów”. Letnia czy zimowa opalenizna, inspiracja kulturowa, zabawa, doświadczanie kultury wysokiej i nieco niższej, doładowanie akumulatorów. Takie wskazaliśmy uniwersalne USP Pomorskiego – aktualne niezależnie od pory roku.

Demo Movie w akcji!

Realizacja kampanii Pomorskie to sugestywny przykład Demo Movie. Emocjonalna narracja skutecznie opowiedziana przez pryzmat widowiskowo  sfilmowanych lokalizacji i atrakcji Pomorskiego, wydobycie całej palety emocji rodzinnych i indywidualnych. To wszystko sprawia, że odbieramy Pomorskie jako krainę wartą odkrywania o każdej porze roku, jak klejnot, które warto obejrzeć w każdym świetle.