Calperos

wyzwanie:
Rozproszyć stereotypy o alergii
zakres:
strategia komunikacji, kampania reklamowa –telewizja prasa, BTL
spot 30"

Alergia to ból. To blokada na korzystanie z uroków życia. Przełamaliśmy ten blok i to myślenie. Pokazaliśmy, że można inaczej, nietradycyjnie, nieschematycznie. I że na złamaniu tych stereotypów można wypracować mocną markę.

Chcesz tak pracować?

Cholester

wyzwanie:
Wstrząsnąć najbardziej konkurencyjną kategorią!
efekt:
Lider rynku w trzy miesiące
O problemie inaczej niż wszyscy
zakres:
strategia marki producenta i portfolio,
branding, strategia komunikacji,
kreacja - telewizja, prasa, outdoor, interactive, BTL,
wsparcie sił sprzedaży, eventy, animacje
Packing
Cholester Team
Siatka Katowice
Billboards
Prasa
spot wizerunkowy new 15"
spot wizerunkowy new 30"
spot detox + cholester 60"

Pod prąd! Bez kompromisów! Łamiąc schematy kategorii! Wysoki cholesterol to problem. Wielki problem. My tego nie powiedzieliśmy! My to wykrzyczeliśmy – razem z Klientem! To był nasz okrzyk bojowy! Tak przebiliśmy się do ludzi. Tak uderzyliśmy nową marką w rynek.
Tak przepchnęliśmy ją na numer jeden. Od zera. Od strategii i obrandowania producenta – poprzez zbudowanie portfolio – aż do opakowanie wszystkiego kreacją.
Przeszliśmy wspólnie z Klientem wszystkie możliwe etapy.

TERAZ TY ZRÓB TO Z NAMI!

Venotrex

wyzwanie:
Pokazać nowy kierunek w kategorii
efekt:
Inaczej o żylakach
Sprzedawać. Nie straszyć.
zakres:
strategia komunikacji, kampania
reklamowa, telewizja, prasa, BTL
30" produktowa
spot 30"

Żylaki, obrzęki nóg, bóle To straszne.. Ale nieskuteczne. Dlatego uderzyliśmy od innej strony. Zrobiliśmy to lekko, przyjemnie, kobieco. O żylakach przy muzyce? Zaskoczyło! Sprzedało! Bo zawsze sięgamy po niestandardowe rozwiązania. Po alternatywne ścieżki dostępu do umysłu klienta.

Szukaj razem z nami teraz!

Aviomarin

wyzwanie:
Wejść z problemem choroby lokomocyjnej na nowe terytoria!
zakres:
strategia marki i strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – outdoor, radio, BTL, działania wspierające siły sprzedaży

Nie obawialiśmy się wtargnąć z chorobą lokomocyjną do kategorii opanowanej przez leki na poprawę samopoczucia. Przecież chandra wynikająca z dyskomfortowego podróżowania to zupełnie co innego niż chandra „stacjonarna”. W tym sposób rozszerzyliśmy target leku i zdobyliśmy znaczne udziały rynkowe. Aviomarin urósł w oczach… do roli pożytecznego, przyjaznego i niezbędnego towarzysza wszelkiej podróży. Ryzyko opłaciło się. Sprzedaż przyśpieszyła jak.. mały samochodzik.

I Ty szukasz dynamiki? Spotkajmy się!

Zobacz inne flagowe realizacje