Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Osiedle Europejskie

Przełamaliśmy stare myślenie. Zaprojektowaliśmy developerkę w Krakowie – od nowa. Wywindowaliśmy standardy. Zdobyliśmy i umocniliśmy zaufanie rynku. Przez ponad dekadę walczyliśmy wspólnie z Klientem – strategicznie i taktycznie. Nigdy nie straciliśmy czujności. Na żadnym polu.

Wyzwanie

Zbudować pojęcie europejskości w budownictwie mieszkaniowym.

  • Strategia

    Strategia marki developera porfolio i strategia komunikacji, naming, BTL działania wspierające siły sprzedaży, eventy

  • Zakres

    Kompleksowa kampania reklamowa –outdoor, prasa branżowa i konsumencka, interactive, animacje

Z europejskim rozmachem! 

Jest rok 2001. Wyobrażenie o budownictwie mieszkaniowym jest nienajlepsze. W Krakowie powstaje mega-inwestycja. Należy przełamać stare myślenie.  Dlatego nazwaliśmy nowe osiedle – Europejskim. Czyli spełniającym europejskie wówczas normy – wysoki standard wykonania, terminowość, jakość zgodnie z oczekiwaniami klienta. Konsekwentnie posługujemy się „europejskością” przez ponad dekadę. Poszczególne kwartały budynków noszą nazwy największych miast europejskich. Mijają lata i przychodzą nowe epoki w budownictwie mieszkaniowym, a Osiedle Europejskie nadal dominuje wizerunkowo i jakościowo w Krakowie.

Europejskie - wczoraj, dziś, jutro

Sięgnęliśmy po określenie „Europejskie” – które tak naprawdę dla każdego oznaczało coś innego, ale jednak coś jakościowego. Od tej puli znaczeń wyprowadziliśmy wszystko. Nazwę. Logotyp. Kolorystykę. Wybór materiałów budowlanych. Typy rozwiązań architektonicznych. Konwencję komunikacji i nazewnictwo kwartałów (zespołów budynków). 

Koncept Osiedla Europejskiego objął całość prac w obrębie Product Concept (koncept produktu), a także opracowanie Strategii Marki MassBrand –strategia komunikacji, planowanie mediów, propozycje kreatywne, launch.- łącznie ze specyfikacjami dla architektów, wykonawców, planistów rozwiązań na terenie osiedla.
Kampania Osiedla Europejskiego obejmowała ponad 10 lat działań w zróżnicowanych mediach w myśl formuły Multichannel (mix: radio, outdoor, print) komunikując poszczególne wizerunkowe atrybuty osiedla oraz działania promocyjne, aktualne na poszczególnych etapach inwestycji.

Efekt Demo

Zgodnie z intencjami inwestorów Osiedle Europejskie stopniowo rozrosło w potężną inwestycję, „małe miasto w wielkim mieście”, nieustannie rozbudowywane i aktualizowane o nowe trendy. To wszystko sprawia, że Osiedle Europejskie teraz, w trzeciej dekadzie XXI tak samo intensywnie jak u swoich początków przyciąga  kolejne generacje nabywców nieruchomości.