Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

ZOSTAŁEM – ZYSKAŁEM Pracownicy mówią o PPK!

Jak Demo przekonało do PPK?

Demo Effective Launching i dom mediowy PRO Media House kontynuują najważniejszą kampanię ostatnich lat. Działania komunikacyjne, które mają szanse przełożyć się na lepsze życie milionów polskich pracowników. Bo kiedy prognozy demograficzne wskazują, że obecni 20- czy 30-latkowie będą w przyszłości pobierać emeryturę w wysokości zaledwie około 25% swojego ostatniego wynagrodzenia, koniecznie jest zmotywowanie pracowników do dodatkowych form oszczędzania. Jednym z nich są Pracownicze Plany Kapitałowe – program aktywny od 2019 roku. Obecnie po zeszłorocznej odsłonie kampanii PPK już prawie co trzeci pracownik w Polsce został w PPK. To prawie 2 miliony osób. Kolejny etap PPK i zarazem kampanii promującej PPK obejmuje teraz pracowników jednostek sektora finansów publicznych oraz pracowników małych firm.

 

Oddajemy głos uczestnikom PPK

Uczestnicy PPK to prawdziwi ludzie, za ich decyzjami stoją prawdziwe powody. Dlatego w działaniach komunikacyjnych zdecydowaliśmy się odejść od reklamowego sztafażu i postawić na stylistykę paradokumentalną i na obsadzenie w rolach bohaterów prawdziwych pracowników, którzy zostali w PPK. To ludzie jak każdy z nas. Magda z obsługi klienta w firmie meblarskiej, Sylwia – menedżerka w firmie z branży spożywczej, Rafał – kierowca-tester systemów bezpieczeństwa. Przedstawiamy ich, a oni wyjaśniają widzom, dlaczego podjęli decyzję o pozostaniu w PPK. Co wiedzą o PPK? Jak obsługują swój rachunek PPK? Jakie korzyści PPK im przynosi? Jak wyobrażają sobie swoją przyszłą emeryturę?
Demo zrealizowało również cykl wywiadów online „Dlaczego zostaję? Rozmowy o PPK”, gdzie przybliżamy widzom historię Magdy z firmy meblarskiej i oddajemy także głos trzem kolejnym pracownikom, którzy zostali w PPK – Marzenie ze spółdzielni handlowej, Annie z firmy ubezpieczeniowej i Adamowi z popularnej sieci fast food. W „Rozmowach o PPK” prosimy rozmówców, aby podzielili się z nami swoimi refleksjami związanymi z oszczędzaniem, przyszłą emeryturą i specyfiką PPK.

PPK w mediach tradycyjnych i online

Kampania jest prowadzona w telewizji (spoty w stacjach głównych i tematycznych), radiu (spoty w stacjach ogólnopolskich i rozgłośniach regionalnych) oraz prasie (advertoriale w szerokim wachlarzu magazynów poradnikowych i lifestyle’owych). Działania online mix formatów display i video, emitowanych na witrynach zasięgowych i specjalistycznych, w serwisach VOD, social mediach oraz mailingi.