Kontakt
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

DROGA DO NOWEGO PRODUKTU Smykałka do interesów to za mało!

Dawno minęły już czasy, gdy o powodzeniu nowej marki na rynku decydowało wyczucie rynku czy smykałka i biznesowa intuicja. Rynek dojrzał, konsumenci wyedukowali się i każdy nowy produkt, jeśli ma odnieść sukces w postaci silnej marki, wymaga fachowego zaplecza.

Jak znaleźć nowy produkt? Co to jest Product?

Demo jest pierwszą firmą w Polsce, która specjalizuje się w usłudze Product Concept – tworzeniu koncepcji i rozwoju nowych produktów w formule outsourcingu. Product Concept to skomplikowany  proces oparty na ścisłej współpracy z klientami. W jego toku poszukujemy najpierw potencjału wzrostu dla nowego produktu, potem kreślimy jego szkic i wytyczne strategiczne. Następnie stopniowo materializujemy i udoskonalamy powstający produkt prowadząc go przez etapy formy, nazwy, identyfikacji wizualnej, przekształcając go w markę. Kolejny etap to przygotowanie dla marki strategii komunikacji, kreacji, planu mediowego i launchingu. Na końcu tego procesu produkt jest wprowadzany na rynek z użyć m.in. zaplanowanej i wyprodukowanej przez nas kampanii, a następnie otaczany marketingową opieką. Wszystko to ramach usług Demo.

Nigdy nie staramy się „wiedzieć lepiej” niż klient. Chylimy czoła przed wieloletnim doświadczeniem i dogłębną znajomością branży naszych partnerów. Ale wiemy, że im bardziej klient jest doświadczony i wyedukowany, tym bardziej ceni świeże spojrzenie, jeśli jest poparte wiedzą i unikalnymi instrumentami. Dlatego razem z klientami wchodzimy w kategorię i wspólnie poszukujemy tego, co mogło umknąć cudzej uwadze – potencjału wzrostu dla nowych produktów.

Kwestia „świeżego spojrzenia”

Dlaczego produkty i marki od Demo?

Dlaczego jesteśmy unikalni? Bo mamy wszystko pod jednym dachem. Bywają znakomite firmy konsultingowe. Są świetne i pomysłowe agencje kreatywne. Są precyzyjne domy mediowe. Ale niewiele instytucji ma wszystkie te działy u siebie – pod jednym dachem. Tylko u nas strategia, kreacja, obsługa klienta, planowanie wydatków w mediach funkcjonuje harmonijnie w obrębie jednej struktury – wzajemnie wspierając się i inspirując. I tylko u nas w centrum uwagi każdego z naszych ekspertów jest produkt/marka.

Zawsze odpowiadamy sobie na kluczowe pytania:

• Czy nowy produkt ma sens?
• Jakie potrzeby nowy produkt może spełniać?
• Czy nowy produkt ma szansę trafić w potrzeby klientów?
• Jaka komunikacja przekona do nowego produktu?
• Ile powinna kosztować produkcja i promocja nowego produktu, żeby można było mówić o sukcesie biznesowym?

Dopiero kiedy projekt „spina się” pod kątem biznesowym, komunikacyjnym, strategicznym, budżetowym, sprzedażowym – wspólnie z klientem dajemy mu zielone światło.

W ten sposób wsparliśmy już na różny sposób prawie 200 marek, z czego kilkadziesiąt stworzyliśmy od zera – od idei – i poprowadziliśmy do sprzedażowego sukcesu.

92% skuteczności

Marki przez nas wspierane mają niezwykle wysoki współczynnik trwałości na rynku – aż 92 % z nich utrzymuje się na rynku ponad 5 lat. Przypomnijmy, że średnia rynkowa jest wręcz odwrotna – około 85-90 % nowo wprowadzonych marek znika po pierwszym roku.

PL EN