Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550

skutecznie
wprowadzamy
marki marek ponad 300 92% skuteczność 1
kreacja numer
w polsce
Zgodnie z Raportem Media i Marketing Polska za 2019
skutecznie
wprowadzamy
marki marek ponad 300 92% skuteczność 1
kreacja numer
w polsce
Zgodnie z Raportem Media i Marketing Polska za 2019

skutecznie
wprowadzamy
marki marek ponad 300 92% skuteczność 1
kreacja numer
w polsce
Raport MMP za 2019
skutecznie
wprowadzamy
marki marek ponad 300 92% skuteczność 1
kreacja numer
w polsce
Raport MMP za 2019

SKUTECZNIE WPROWADZAMY MARKI

Liderzy najjaśniej świecą na półkach, dzięki czemu mają największe udziały i największą marżę. Kreują kategorie, stawiają warunki i najlepiej znoszą kryzysy. Jeżeli poważnie myślisz o biznesie, Twoją drogą jest droga do gwiazd, do pozycji Lidera. Wiemy, jak Ci w tym pomóc!

Marketing pod jednym dachem

Patrzymy na Twój biznes strategicznie i kompleksowo. Oferujemy wszystkie usługi marketingowe pod jednym dachem. W skład naszej grupy wchodzą:

PRO media house
Najlepiej oceniany w Polsce dom mediowy z 18-letnim doświadczeniem
i sprytnym podejściem do planowania i emisji kampanii w mediach.

Demo Effective Launching
Kompleksowa obsługa reklamowa, brand, kreacja, produkcja filmowa.

Sadovski Consulting
Koncepcje nowych marek, analizy rynków i strategie firm i produktów.

0 +
Klientów
0 +
Projektów

Referencje

Jak nas postrzegają Klienci?

Wiedza i doświadczenie
“Podczas wszystkich etapów realizacji zamówienia dają się poznać jako wytrawni specjaliści od launchingu i brandingu.``
Katarzyna Kowalczyk

Kierownik Działu Tożsamości Korporacyjnej, Orlen

Kompleksowe podejście
“W przedmiocie budowania marki w kategorii zespół Demo cechuje się rzadką wszechstronną i holistycznym oglądem sytuacji.”
Wojciech Kosmalski

Brand Manager Wody Jurajska

Wnikliwość badacza i pasja twórcy
``Demo dostrzegło w naszej marce i jej produktach coś, czego my do tej pory nie widzieliśmy. Firma obdarzona jednocześnie wnikliwością badacza i pasją twórcy może prawdziwie odmienić oblicze swojego Klienta – spełniając przy tym najwyższe standardy obsługi i przejawiając maksymalne zaangażowanie i należytą staranność.``
Kamil Pienio

właściciel marki meblowej Claudie Design

Wskazali drogę do pozycji lidera
``Demo opracowało wyróżniającą nas od konkurencji strategię, popartą badaniami i nowymi trendami. Zespół wykazał się o ogromnym zaangażowaniem, starannością i kreatywnym podejście do projektu. Efektem współpracy było zajęcie pozycji lidera w kategorii makaronu jajecznego i dynamiczny wzrost udziałów rynkowych.``
Dominik Polak

Prezes Zarządu Wytwórni Makaronu Domowego ``POL-MAK`` S.A.

Dostępność i elastyczność
``Pracę Sadowski Sp. z o.o. oceniam jako profesjonalną i pełną zaangażowania. Jako firma mogliśmy liczyć na dostępność osób dedykowanych do współpracy, kreatywność, jak i też dużą elastyczność działania.``
Agnieszka Lipińska

Manager ds Komunikacji i Marketingu w Pocztylion-Arka PTE S.A.

Terminowość, rzetelność, dobra organizacja pracy
``Praca z zespołem Demo przebiegała terminowo i rzetelnie co w sposób wymierny przełożyło się na rozwój naszego biznesu. Podczas realizacji umowy zespół projektowy dogłębnie przeanalizował nasze potrzeby, wykazując się kreatywnością oraz bardzo dobrą organizacją pracy.``
Janusz Petrykowski

CEO FIGENE CAPITAL S.A.

Kreatywność rozwiązań, sprawność działania
``Wszystkie usługi zlecone Demo - jak opracowanie strategii komunikacji, opracowanie scenariuszy do filmów promocyjnych do emisji w telewizji i w internecie wraz z ich produkcją, kampania bannerowa w internecie i social mediach, a także spoty radiowe - zostały przez firmę należycie wykonane, a Demo wykazało się kreatywnością, wysoką organizacją pracy i sprawnością działania.``
Robert Zapotoczny

Prezes Zarządu PFR Portal PPK sp. z o.o.

Kreatywność i prosprzedażowość
“Poszukują innowacyjnych kreacji, które przekładają się na twarde wyniki rynkowe.”
Iwona Jaguczańska

Brand manager Kamis-Przyprawy SA

Blog

Trend News

marcin.maciejewicz@demo.com.pl
Posted by marcin.maciejewicz@demo.com.pl
15 marca 2024

Reklamy spójne z przestrzenią

Reklamy outdoorowe stale ewoluują, wykorzystując przestrzeń wokół siebie w...

marcin.maciejewicz@demo.com.pl
Posted by marcin.maciejewicz@demo.com.pl
23 lutego 2024

2D to w dzisiejszym marketingu za mało?

Kluczową zaletą billboardów 3D jest to, że wywołują efekt wow. Kiedy...

marcin.maciejewicz@demo.com.pl
Posted by marcin.maciejewicz@demo.com.pl
20 lutego 2024

Biedronka vs Lidl, czyli starcie dyskontów

4 lutego wieczorem Biedronka wysłała pierwsze, słynne już SMS-y....