Avans

wyzwanie:
Stać się pogromcą rynkowych gigantów
efekt:
Stworzenie nowej kategorii
Rekordowa sprzedaż offline/online
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja, outdoor, interactive
Spot 30"
Wielkie klikanie
Wielkie klikanie specjaliści

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. Wygraliśmy. Wywalczyliśmy rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach!

Chcesz bić rekordy z nami!? Kliknij!

Treść dodatkowa

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Nową kategorią – – fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. I wygraliśmy. Wywalczyliśmy dla Klienta rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach.

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Nową kategorią – – fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. I wygraliśmy. Wywalczyliśmy dla Klienta rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach.

Cornelius Hazy Beer

efekt:
NOWA KATEGORIA PIWA
MGLISTE Z NATURY, WYRAZISTE W SMAKU
zakres:
strategia marki, polityka cenowa,
konfiguracja portfolio, rekomendacja smaków,
rebranding, strategia komunikacji,
kreacja − opakowania, digital, social media

Odkryliśmy! Nazwaliśmy! Po imieniu! Hazy! Nowa kategoria piwa!

Cały świat polskich miłośników piw głowił się, dlaczego producenci piw rzemieślniczych używają nieciekawych określeń typu „niefiltrowany”, „nieklarowany”, „mętny” czy „piwo z naturalnym osadem” – jeżeli można użyć słowa bardziej widowiskowego.

Tak powstało Hazy – przy okazji obsługi strategicznej i kreatywnej rebrandingu piw Cornelius z piotrkowskiego browaru Sulimar.

Stworzyliśmy strategię, uporządkowaliśmy portfolio piw, wprowadziliśmy nowe smaki i ceny

Zaplanowaliśmy i przygotowaliśmy nową komunikację marki Cornelius Hazy Beer: zaprojektowaliśmy nowe opakowania, wyprodukowaliśmy filmy
i odpaliliśmy kampanię w mediach społecznościowych.

Pierwsze Hazy Beer to nie tylko unikalna konsystencja, smak, barwa czy inne wartości produktowe. Hazy to również cały barwny, emocjonalny świat konsumentów, ustawiony między „popowym” światem mainstreamowych piw a niszą wypełnioną przez birofili raczących się warzonymi w piwniczkach rzadkimi piwami. Witaj w świecie Hazy Beer!

CZY TWÓJ PRODUKT JEST HAZY? POZWÓL NAM SPRAWDZIĆ!

Tradycyjny z Ludwina

wyzwanie:
Przypomnieć Polakom, że to jajkom zawdzięczają smak prawdziwego makaronu!
efekt:
30 % skok sprzedaży w ciągu miesiąca kampanii
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja: telewizja, kino, radio, print, outdoor, internet
nadzór na produkcją

„Pol-Mak” – producent Makaronu Tradycyjnego z Ludwina śmiało rzuca rękawicę rynkowym potentatom. Kluczem do sukcesu jest rozbudzenie wśród konsumentów świadomości, że „jak makaron, to jajeczny”. A do tego „Tradycyjny z Ludwina” – według niezmiennego od pokoleń regionalnego przepisu.
Tę prawdę objawia mistrz makaronu i prezes „Pol-Maku” Grzegorz Polak, kultywujący w swojej rodzinnej firmie tradycję domowego makaronu według przepisu legendarnej prababci Heleny. Bo kto inny jak nie Polak najlepiej wyedukuje Polaków, co to dziś znaczy prawdziwy makaron jajeczny?
Strategia i kreacje łączą tradycję domowego makaronu jajecznego z zastosowaniem go w menu nowoczesnej kuchni.

Gotowy na to, by wkręcić się do rynkowej czołówki?

Platinum

wyzwanie:
Rebranding jak na motoryzacyjną markę przystało!
zakres:
strategia komunikacji
koncepcja scenariusza
nadzór na produkcją

Kiedy pada słowo „film korporacyjny”, przed oczami zazwyczaj staje infograficzna prezentacja, czasem urozmaicana wstawkami wideo z konferencji czy firmowych wydarzeń. Wiedzieliśmy, że to nie jest odpowiedni „show” dla Platinum – topowej marki olejowej w naszej części Europy, chlubiącej się sponsoringiem rajdów i wyścigów, widocznej na kombinezonach zwycięskich kierowców i ich pojazdów. Tym bardziej, że mieliśmy do zakomunikowania w filmie rzeczy niezwykle istotne – rebranding,  nowy CI i nowe hasło . Dlatego… pojechaliśmy po bandzie. Zasiedliśmy za kierownicą… strugi oleju Platinum wpadającej do silnika i ruszyliśmy w ostry roller-coaster. Tak właśnie – z perspektywy brawurowego kierowcy, śmigającego między pulsującymi tłokami silnika – opowiedzieliśmy o rebrandingu i pryncypiach wyznawanych przez markę. O tym, że Platinum to… „technologia napędzająca życie”.