Zumi

wyzwanie:
Uderzyć w Google Maps i.. dobrze trafić
efekt:
Jedna z najsilniejszych marek w sieci
Deszcz nagród i wyróżnień branżowych
zakres:
- opracowanie koncepcji nowej kategorii i nazwanie jej (lokalizator internetowy),
- opracowanie strategii marki i strategii komunikacji,
- branding, naming, opracowanie koncepcji kreatywnej,
- pełna obsługa kreatywna i produkcyjna (ATL i BTL).
spot 15"
spot 15"
viral - majewski
viral - pijany
viral - sex

Pokonać Google Maps? Czy to możliwe? Razem z zespołem Onetu podjęliśmy to wyzwanie. Zbudowaliśmy nową kategorię, nową markę i mocną komunikację. Tak nawiązaliśmy walkę ze światowym potentatem. Pierwszy polski lokalizator internetowy Zumi.pl dobrze odpalił i trafił do celu. Do ścisłej czołówki polskiego internetu.

Chcesz celnie trafiać? Zadzwoń

Tradycyjny z Ludwina

wyzwanie:
Przypomnieć Polakom, że to jajkom zawdzięczają smak prawdziwego makaronu!
efekt:
30 % skok sprzedaży w ciągu miesiąca kampanii
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja: telewizja, kino, radio, print, outdoor, internet
nadzór na produkcją

„Pol-Mak” – producent Makaronu Tradycyjnego z Ludwina śmiało rzuca rękawicę rynkowym potentatom. Kluczem do sukcesu jest rozbudzenie wśród konsumentów świadomości, że „jak makaron, to jajeczny”. A do tego „Tradycyjny z Ludwina” – według niezmiennego od pokoleń regionalnego przepisu.
Tę prawdę objawia mistrz makaronu i prezes „Pol-Maku” Grzegorz Polak, kultywujący w swojej rodzinnej firmie tradycję domowego makaronu według przepisu legendarnej prababci Heleny. Bo kto inny jak nie Polak najlepiej wyedukuje Polaków, co to dziś znaczy prawdziwy makaron jajeczny?
Strategia i kreacje łączą tradycję domowego makaronu jajecznego z zastosowaniem go w menu nowoczesnej kuchni.

Gotowy na to, by wkręcić się do rynkowej czołówki?

Platinum

wyzwanie:
Rebranding jak na motoryzacyjną markę przystało!
zakres:
strategia komunikacji
koncepcja scenariusza
nadzór na produkcją

Kiedy pada słowo „film korporacyjny”, przed oczami zazwyczaj staje infograficzna prezentacja, czasem urozmaicana wstawkami wideo z konferencji czy firmowych wydarzeń. Wiedzieliśmy, że to nie jest odpowiedni „show” dla Platinum – topowej marki olejowej w naszej części Europy, chlubiącej się sponsoringiem rajdów i wyścigów, widocznej na kombinezonach zwycięskich kierowców i ich pojazdów. Tym bardziej, że mieliśmy do zakomunikowania w filmie rzeczy niezwykle istotne – rebranding,  nowy CI i nowe hasło . Dlatego… pojechaliśmy po bandzie. Zasiedliśmy za kierownicą… strugi oleju Platinum wpadającej do silnika i ruszyliśmy w ostry roller-coaster. Tak właśnie – z perspektywy brawurowego kierowcy, śmigającego między pulsującymi tłokami silnika – opowiedzieliśmy o rebrandingu i pryncypiach wyznawanych przez markę. O tym, że Platinum to… „technologia napędzająca życie”.

Jurajska

wyzwanie:
Dołączyć do krajowej czołówki wód mineralnych!
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja - telewizja

Segment wód mineralnych. Ciekawy i trudny rynek, pełen wielu dojrzałych marek i zróżnicowanych komunikatów. Wyzwanie to dołączyć do grona liderów. Sukces to każdy wydarty procent udziałów rynkowych.
Praca, jaką wykonaliśmy i cel, jaki sobie postawiliśmy, to stworzenie przekazu, który na stałe przekona Klientów do marki naturalnej wody mineralnej Jurajska.
Połączyliśmy komunikaty produktowe i wizerunkowe – informacje o pochodzeniu („z głębin Jury”) i bogactwie niepowtarzalnych „jurajskich minerałów”- z emocjonalnym światem marki, opartym na rodzinie, trosce o najbliższych i bliskości czystej, nieskażonej natury.
A przewodnim motywem muzycznym uczyniliśmy hit grupy Happysad – „Taką wodą być”,
przez co nasza reklama zyskała na przebojowości!
Reklamę w wersji 30s i 15s można oglądać od 2 maja we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.

CHCESZ TEŻ "TAKĄ MARKĘ MIEĆ"? SPOTKAJMY SIĘ!