Wawel

wyzwanie:
Skutecznie przebudować Wawel
efekt:
Fabryka dostała zadyszki
Lawina sprzedażowa
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, outdoor, interactive, BTL
Michałki spot 30"
Michałki spot 15"
Karmelki spot 30"
Karmelki spot 15"
spot 15"
spot 15"
spot 30"

Razem z Klientem wyrwaliśmy fundamenty spod starego Wawelu. Strategicznie i komunikacyjnie. Efekt? Największy ślinotok w historii słodyczy. Fabryki dostały zadyszki. Linie produkcyjne nie nadążały za popytem. Sklepy alarmowały, że magazyny pustoszeją, a klienci cisną. Tak wygląda repozycjonowanie marki w naszym wykonaniu. Największe marzenie marketera.

Też tak chcesz?

Jurajska

wyzwanie:
Dołączyć do krajowej czołówki wód mineralnych!
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja - telewizja

Segment wód mineralnych. Ciekawy i trudny rynek, pełen wielu dojrzałych marek i zróżnicowanych komunikatów. Wyzwanie to dołączyć do grona liderów. Sukces to każdy wydarty procent udziałów rynkowych.
Praca, jaką wykonaliśmy i cel, jaki sobie postawiliśmy, to stworzenie przekazu, który na stałe przekona Klientów do marki naturalnej wody mineralnej Jurajska.
Połączyliśmy komunikaty produktowe i wizerunkowe – informacje o pochodzeniu („z głębin Jury”) i bogactwie niepowtarzalnych „jurajskich minerałów”- z emocjonalnym światem marki, opartym na rodzinie, trosce o najbliższych i bliskości czystej, nieskażonej natury.
A przewodnim motywem muzycznym uczyniliśmy hit grupy Happysad – „Taką wodą być”,
przez co nasza reklama zyskała na przebojowości!
Reklamę w wersji 30s i 15s można oglądać od 2 maja we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.

CHCESZ TEŻ "TAKĄ MARKĘ MIEĆ"? SPOTKAJMY SIĘ!

Grześki

wyzwanie:
Wielkie wygryzienie konkurencji
efekt:
Obalenie królów
Pozycja lidera w 2 miesiące!
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kreacja: telewizja
spot wizerunkowy 30"

Rynek chciał wygryźć Grześki. Obroniliśmy je. Znaleźliśmy w nich prawdziwą siłę. Uderzyliśmy w rynek – pokazaliśmy pięść konkurencji. Tak ostro że aż chcieli się poskarżyć. Bardzo dobrze, o to nam chodziło. Mieliśmy tylko przyhamować spadek – a wyprowadziliśmy Grześki na lidera. Strąciliśmy z tronu wszystkich królów, książęta i księżniczki. To jest właśnie repozycjonowanie made by DEMO.

Chcesz mieć tak samo?

Kamis

wyzwanie:
Przyprawić markę o rozmach, egzotykę i sprzedażowy sukces!
efekt:
Wystarczyła szczypta
Indiana Jones rynku przypraw
zakres:
strategia marki parasolowej, strategia porfolio i strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja (5 spoty), prasa, outdoor, interactive, działania wspierające siły sprzedaży, BTL, eventy, animacje
Spot 30"
Spot produktowy
Spot produktowy

Wyrwaliśmy markę spożywczą z kuchni. Pognaliśmy ją na koniec świata. Tam gdzie pieprz rośnie. Tam czekał na nią fotel lidera. Nadaliśmy jej twarz. Tak wywalczyliśmy dla niej wiarygodność . Klient kupił. I świat kupił to.

Chcesz by cię kupili?

Zobacz inne flagowe realizacje