Jurajska

wyzwanie:
Dołączyć do krajowej czołówki wód mineralnych!
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja - telewizja

Segment wód mineralnych. Ciekawy i trudny rynek, pełen wielu dojrzałych marek i zróżnicowanych komunikatów. Wyzwanie to dołączyć do grona liderów. Sukces to każdy wydarty procent udziałów rynkowych.
Praca, jaką wykonaliśmy i cel, jaki sobie postawiliśmy, to stworzenie przekazu, który na stałe przekona Klientów do marki naturalnej wody mineralnej Jurajska.
Połączyliśmy komunikaty produktowe i wizerunkowe – informacje o pochodzeniu („z głębin Jury”) i bogactwie niepowtarzalnych „jurajskich minerałów”- z emocjonalnym światem marki, opartym na rodzinie, trosce o najbliższych i bliskości czystej, nieskażonej natury.
A przewodnim motywem muzycznym uczyniliśmy hit grupy Happysad – „Taką wodą być”,
przez co nasza reklama zyskała na przebojowości!
Reklamę w wersji 30s i 15s można oglądać od 2 maja we wszystkich największych stacjach telewizyjnych – TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz w stacjach tematycznych.

CHCESZ TEŻ "TAKĄ MARKĘ MIEĆ"? SPOTKAJMY SIĘ!

Wawel

wyzwanie:
Skutecznie przebudować Wawel
efekt:
Fabryka dostała zadyszki
Lawina sprzedażowa
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, outdoor, interactive, BTL
Michałki spot 30"
Michałki spot 15"
Karmelki spot 30"
Karmelki spot 15"
spot 15"
spot 15"
spot 30"

Razem z Klientem wyrwaliśmy fundamenty spod starego Wawelu. Strategicznie i komunikacyjnie. Efekt? Największy ślinotok w historii słodyczy. Fabryki dostały zadyszki. Linie produkcyjne nie nadążały za popytem. Sklepy alarmowały, że magazyny pustoszeją, a klienci cisną. Tak wygląda repozycjonowanie marki w naszym wykonaniu. Największe marzenie marketera.

Też tak chcesz?

Kamis

wyzwanie:
Przyprawić markę o rozmach, egzotykę i sprzedażowy sukces!
efekt:
Wystarczyła szczypta
Indiana Jones rynku przypraw
zakres:
strategia marki parasolowej, strategia porfolio i strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja (5 spoty), prasa, outdoor, interactive, działania wspierające siły sprzedaży, BTL, eventy, animacje
Spot 30"
Spot produktowy
Spot produktowy

Wyrwaliśmy markę spożywczą z kuchni. Pognaliśmy ją na koniec świata. Tam gdzie pieprz rośnie. Tam czekał na nią fotel lidera. Nadaliśmy jej twarz. Tak wywalczyliśmy dla niej wiarygodność . Klient kupił. I świat kupił to.

Chcesz by cię kupili?

Hej

wyzwanie:
utorować drogę dla nowej kategorii
zakres:
strategia marki, strategia komunikacji, kreacja - naming, opakowanie, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja, prasa, outdoor, interactive, działania wspierające siły sprzedaży, eventy, animacje
spot 30"

Poszliśmy pod prąd trendom i modom, bo ufaliśmy we własne analizy i własną intuicję.
Zbudowaliśmy markę mleka tam, gdzie nikt się tego nie spodziewał!  Postawiliśmy na mleko o najwyższej zawartości tłuszczu!
I określiliśmy świat tego produktu – Podhale, góralszczyznę. Ten świat dawał na wszystko! Górale – na opakowaniu, w telewizji, radiu, prasie i eventach – wycięli nam siarczystą kampanię.
Tak przebiliśmy się z Mlekiem Hej! Najpierw na pozycję regionalnego lidera, a potem na ścieżkę ogólnopolskiego sukcesu.

Ruszasz z nami po sukces?

Białe

wyzwanie:
Wprowadzić markę mleka inaczej niż wszyscy!
zakres:
strategia marki producenta, porfolio i strategia komunikacji, naming, kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, prasa, outdoor, interactive, działania wspierające siły sprzedaży, eventy, animacje
Spot 30"
Białe WAPŃ 30"
Spot konkursowy

Gdy wszyscy naśladowali lidera i powielali komunikację marki Łaciate – my poszliśmy pod prąd. W poszukiwaniu tego, co ważne dla konsumenta. Tego, co wyróżni markę i będzie jej jedynym i niepowtarzalnym atrybutem. Zacieśni związki emocjonalne z konsumentem. Tak powstało Białe, czyste Białe mleko. Doszło do przełomu. Powstało pierwsze mleko podane bez rubasznych żartów i bez pastwiska. W otoczce „białych chwil”. Emocjonalne. Zaserwowane zupełnie inaczej. I dlatego skuteczne!

Habżyki

wyzwanie:
ożywić modę na raw food
zakres:
strategia marki producenta, strategia porfolio i strategia komunikacji, naming, opakowanie, interactive, działania wspierające siły sprzedaży

Raw Food. Nieprzetworzona żywność. Najzdrowsza. Przejaw trendu slow food, slow life. Standard na Zachodzie, rzadkość w Polsce. Weszliśmy w tę rynkową niszę i z całych sił rozszerzyliśmy ją. Nadaliśmy tożsamość producentowi, pomogliśmy przetasować portfolio
i wprowadziliśmy pierwszy z linii produktów raw food – żywy chleb. Nazwaliśmy go Habżyki!

Chcesz z niszy na pełne wody rynku?