Zadbaj o swoją markę

wyzwanie:
Obudzić świadomość wagi produktu markowego w Polsce!
zakres:
strategia programu, strategia działań komunikacyjnych, kampania reklamowa:
telewizja, radio, prasa, outdoor, interactive i PR
Reklama wizerunkowa 30"
Reklama wizerunkowa 30"

Marketerzy i otoczenie biznesowe w Polsce nie doceniali ważności produktu markowego ignorując działania brandingowe – budujące markę. Sytuacja ta wymagała diametralnej zmiany, bo… produkt bez marki znika z rynku.
Zdecydowaliśmy się zmienić myślenie drogą kampanii społecznej „Zadbaj o swoją markę”, pierwszej „kampanii gospodarczej” zorientowanej na pobudzenie świadomości brandingu i kierowanej do wszystkich uczestników polskiej gospodarki.
Kapania „Zadbaj o swoją markę” mogła poszczycić się olbrzymim uzyskanym pro bono budżetem mediowym i produkcyjnym. Przyniosła znaczny przyrost świadomości brandingu wśród decydentów polskiego rynku. Zapoczątkowała procesy, które trwają i rozwijają się do dzisiaj.

Kupuj nasze

wyzwanie:
Zbudować pozytywny wizerunek polskich produktów
zakres:
strategia programu, strategia działań komunikacyjnych, kampania reklamowa: telewizja , outdoor, radio, prasa, Internet i PR
spot cz.I
spot cz.II
spot cz. III

Program „Kupuj nasze, są powody do dumy” miał na celu podniesienie percepcji jakości polskich produktów jako innowacyjnych i dorównującym światowym standardom w wielu kategoriach, szczególnie w tych spoza kanonu (branża spożywcza) i wyeksponowanie ich sukcesów na rozwiniętych rynkach i w rozwijających się innowacyjnych branżach. Wraz z partnerami komercyjnymi i mediowymi Program zaistniał  jako bezprecedensowe wydarzenie komunikacyjne, łączące w sobie elementy kampanii społecznej (telewizja, prasa i interactive), programu edukacyjnego i działań Public Relations.

Program „Kupuj nasze, są powody do dumy” przyniósł znaczący wzrost samooceny Polaka
– jako producenta i jako klienta.

Kupując polskie produkty dajesz pracę

wyzwanie:
Obudzić świadomość oczywistego związku przyczynowo-skutkowego!
zakres:
strategia programu, strategia działań komunikacyjnych, kampania reklamowa: telewizja , outdoor, radio, prasa, Internet i PR
spot 30"
spot 15"

Mało kto wśród konsumentów dostrzegał oczywistą prawidłowość – kupowanie produktów polskich producentów stymuluje rozwój polskiej gospodarki i przyczynia się do tworzenia się miejsc pracy w Polsce. A zatem kupując polskie produkty, dajesz pracę!

Aby konsument mógł dokonywać świadomych decyzji i wyborów zakupowych – należało wyróżnić polskie firmy inwestujące w krajowy rynek pracy wyrazistym, ogólnie rozpoznawalnym znakiem.
Tak powstało godło „Kupuj nasze!”

Kampania „Kupując polskie produkty, dajesz pracę” pobudzająca patriotyzm konsumencki pozyskała zarówno partnerów medialnych, jak i komercyjnych. Kampania została wyegzekwowana serią spotów telewizyjnych i radiowych, działań internetowych i PR.

W rezultacie spowodowała potężną narodową debatę medialną, a patriotyzm zakupowy otrzymał olbrzymi impuls. Efektem był wzrost osób spontanicznie kierujących się polskim pochodzeniem produktu podczas zakupu- z 5% do 13.2%. Kupowanie polskich produktów stało się elementem zdrowej mody i praktyki zakupowej.

Zobacz inne flagowe realizacje