
Zadbaj o swoją markę
- wyzwanie:
- Obudzić świadomość wagi produktu markowego w Polsce!
- zakres:
- strategia programu, strategia działań komunikacyjnych, kampania reklamowa:
telewizja, radio, prasa, outdoor, interactive i PR
Marketerzy i otoczenie biznesowe w Polsce nie doceniali ważności produktu markowego ignorując działania brandingowe – budujące markę. Sytuacja ta wymagała diametralnej zmiany, bo… produkt bez marki znika z rynku.
Zdecydowaliśmy się zmienić myślenie drogą kampanii społecznej „Zadbaj o swoją markę”, pierwszej „kampanii gospodarczej” zorientowanej na pobudzenie świadomości brandingu i kierowanej do wszystkich uczestników polskiej gospodarki.
Kapania „Zadbaj o swoją markę” mogła poszczycić się olbrzymim uzyskanym pro bono budżetem mediowym i produkcyjnym. Przyniosła znaczny przyrost świadomości brandingu wśród decydentów polskiego rynku. Zapoczątkowała procesy, które trwają i rozwijają się do dzisiaj.