Porozmawiajmy!
ul. Flisacka 3a/2 30-114 Kraków
marcin.maciejewicz@demo.com.pl
+ 48 601 412 550
3 czerwca, 2019

Kupuj Nasze.PL

Mimo upływu 20 lat od transformacji ustrojowej wśród Polaków wciąż pokutuje wyobrażenie o nie najwyższej jakości polskiego produktu. Należały zatem wpłynąć na ich mentalność, budując pozytywny wizerunek polskich produktów; wyeksponować i wyróżniać te polskie produkty, które są szczególnie innowacyjne, wyrafinowane i odnoszą rynkowe sukcesy w kraju i za granicą.

Wyzwanie

Prowadząc wśród konsumentów komunikację o wysokiej jakości polskich produktów, budować poczucie dumy i więzi z rodzimym przemysłem i wytwórstwem.

  • Strategia

    Strategia programu, Strategia działań komunikacyjnych

  • Zakres

    Telewizja , Outdoor, Radio, Prasa, Internet, PR

  • Klient

    Polscy przedsiębiorcy i nabywcy polskich produktów

Wyzwanie

Zbudować pozytywny wizerunek polskich produktów

Program „Kupuj nasze, są powody do dumy” miał na celu podniesienie percepcji jakości polskich produktów jako innowacyjnych i dorównującym światowym standardom w wielu kategoriach, szczególnie w tych spoza kanonu (branża spożywcza) i wyeksponowanie ich sukcesów na rozwiniętych rynkach i w rozwijających się innowacyjnych branżach.