Zozole

wyzwanie:
Podbić kategorię cukierków dla dzieci!
efekt:
60% rynku woli Zozole
Bajkowy wzlot sprzedaży
zakres:
strategia repozycjonowania i relaunch,
kreacja – telewizja, print, animacje
spot 30"

Zozole musowały i podbijały serca dzieciaków. Pomogliśmy im pójść za ciosem i zawojować rynek cukierków dla dzieci na dobre. Pokazaliśmy, jak wzlecieć na szczyt. Repozycjonowaliśmy Zozole. Teraz mussssiały wygrać! Zozole zamusowały jeszcze bardziej. Większość dzieciaków krzyknęło „Wolę Zozole” i błyskawicznie wprowadziło Zozole na pierwszą pozycję rynkową.

Też szukasz dynamicznego wzrostu? Spotkajmy się

Wawel

wyzwanie:
Skutecznie przebudować Wawel
efekt:
Fabryka dostała zadyszki
Lawina sprzedażowa
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, outdoor, interactive, BTL
Michałki spot 30"
Michałki spot 15"
Karmelki spot 30"
Karmelki spot 15"
spot 15"
spot 30"

Razem z Klientem wyrwaliśmy fundamenty spod starego Wawelu. Strategicznie i komunikacyjnie. Efekt? Największy ślinotok w historii słodyczy. Fabryki dostały zadyszki. Linie produkcyjne nie nadążały za popytem. Sklepy alarmowały, że magazyny pustoszeją, a klienci cisną. Tak wygląda repozycjonowanie marki w naszym wykonaniu. Największe marzenie marketera.

Też tak chcesz?

Grześki

wyzwanie:
Wielkie wygryzienie konkurencji
efekt:
Obalenie królów
Pozycja lidera w 2 miesiące!
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kreacja: telewizja
spot wizerunkowy 30"

Rynek chciał wygryźć Grześki. Obroniliśmy je. Znaleźliśmy w nich prawdziwą siłę. Uderzyliśmy w rynek – pokazaliśmy pięść konkurencji. Tak ostro że aż chcieli się poskarżyć. Bardzo dobrze, o to nam chodziło. Mieliśmy tylko przyhamować spadek – a wyprowadziliśmy Grześki na lidera. Strąciliśmy z tronu wszystkich królów, książęta i księżniczki. To jest właśnie repozycjonowanie made by DEMO.

Chcesz mieć tak samo?

Mieszko

wyzwanie:
Jak zbudowaliśmy Królestwo
efekt:
wzrost zysku brutto o 207 procent
Największa dynamika w kategorii.
zakres:
strategia, kreacja - kampania telewizyjna, prasa konsumencka i handlowa, BTL.
Spot 30"

Wspólnie z Klientem wprowadziliśmy markę Mieszko na nowo. Na pozycję numer jeden. Przebudowaliśmy markę Mieszka. Skutecznie uchwyciliśmy to co w tego typu „czekoladkach” jest najistotniejsze. Kampania podbiła Klientów apetycznymi zdjęciami topowego reżysera i muzyką samego Smolika. Słupki sprzedaży zawrzały!

Szukasz większej sprzedaży? Dzwoń!

Zobacz inne flagowe realizacje