Wawel

wyzwanie:
Skutecznie przebudować Wawel
efekt:
Fabryka dostała zadyszki
Lawina sprzedażowa
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa –telewizja, outdoor, interactive, BTL
Michałki spot 30"
Michałki spot 15"
Karmelki spot 30"
Karmelki spot 15"
spot 15"
spot 15"
spot 30"

Razem z Klientem wyrwaliśmy fundamenty spod starego Wawelu. Strategicznie i komunikacyjnie. Efekt? Największy ślinotok w historii słodyczy. Fabryki dostały zadyszki. Linie produkcyjne nie nadążały za popytem. Sklepy alarmowały, że magazyny pustoszeją, a klienci cisną. Tak wygląda repozycjonowanie marki w naszym wykonaniu. Największe marzenie marketera.

Też tak chcesz?

Grześki

wyzwanie:
Wielkie wygryzienie konkurencji
efekt:
Obalenie królów
Pozycja lidera w 2 miesiące!
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kreacja: telewizja
spot wizerunkowy 30"

Rynek chciał wygryźć Grześki. Obroniliśmy je. Znaleźliśmy w nich prawdziwą siłę. Uderzyliśmy w rynek – pokazaliśmy pięść konkurencji. Tak ostro że aż chcieli się poskarżyć. Bardzo dobrze, o to nam chodziło. Mieliśmy tylko przyhamować spadek – a wyprowadziliśmy Grześki na lidera. Strąciliśmy z tronu wszystkich królów, książęta i księżniczki. To jest właśnie repozycjonowanie made by DEMO.

Chcesz mieć tak samo?

Zozole

wyzwanie:
Podbić kategorię cukierków dla dzieci!
efekt:
60% rynku woli Zozole
Bajkowy wzlot sprzedaży
zakres:
strategia repozycjonowania i relaunch,
kreacja – telewizja, print, animacje
spot 30"

Zozole musowały i podbijały serca dzieciaków. Pomogliśmy im pójść za ciosem i zawojować rynek cukierków dla dzieci na dobre. Pokazaliśmy, jak wzlecieć na szczyt. Repozycjonowaliśmy Zozole. Teraz mussssiały wygrać! Zozole zamusowały jeszcze bardziej. Większość dzieciaków krzyknęło „Wolę Zozole” i błyskawicznie wprowadziło Zozole na pierwszą pozycję rynkową.

Też szukasz dynamicznego wzrostu? Spotkajmy się

Mieszko

wyzwanie:
Jak zbudowaliśmy Królestwo
efekt:
wzrost zysku brutto o 207 procent
Największa dynamika w kategorii.
zakres:
strategia, kreacja - kampania telewizyjna, prasa konsumencka i handlowa, BTL.
Spot 30"

Wspólnie z Klientem wprowadziliśmy markę Mieszko na nowo. Na pozycję numer jeden. Przebudowaliśmy markę Mieszka. Skutecznie uchwyciliśmy to co w tego typu „czekoladkach” jest najistotniejsze. Kampania podbiła Klientów apetycznymi zdjęciami topowego reżysera i muzyką samego Smolika. Słupki sprzedaży zawrzały!

Szukasz większej sprzedaży? Dzwoń!