Tradycyjny z Ludwina

wyzwanie:
Przypomnieć Polakom, że to jajkom zawdzięczają smak prawdziwego makaronu!
efekt:
30 % skok sprzedaży w ciągu miesiąca kampanii
zakres:
strategia marki
strategia komunikacji
kreacja: telewizja, kino, radio, print, outdoor, internet
nadzór na produkcją

„Pol-Mak” – producent Makaronu Tradycyjnego z Ludwina śmiało rzuca rękawicę rynkowym potentatom. Kluczem do sukcesu jest rozbudzenie wśród konsumentów świadomości, że „jak makaron, to jajeczny”. A do tego „Tradycyjny z Ludwina” – według niezmiennego od pokoleń regionalnego przepisu.
Tę prawdę objawia mistrz makaronu i prezes „Pol-Maku” Grzegorz Polak, kultywujący w swojej rodzinnej firmie tradycję domowego makaronu według przepisu legendarnej prababci Heleny. Bo kto inny jak nie Polak najlepiej wyedukuje Polaków, co to dziś znaczy prawdziwy makaron jajeczny?
Strategia i kreacje łączą tradycję domowego makaronu jajecznego z zastosowaniem go w menu nowoczesnej kuchni.

Gotowy na to, by wkręcić się do rynkowej czołówki?

Zobacz inne flagowe realizacje