Platinum

wyzwanie:
Rebranding jak na motoryzacyjną markę przystało!
zakres:
strategia komunikacji
koncepcja scenariusza
nadzór na produkcją

Kiedy pada słowo „film korporacyjny”, przed oczami zazwyczaj staje infograficzna prezentacja, czasem urozmaicana wstawkami wideo z konferencji czy firmowych wydarzeń. Wiedzieliśmy, że to nie jest odpowiedni „show” dla Platinum – topowej marki olejowej w naszej części Europy, chlubiącej się sponsoringiem rajdów i wyścigów, widocznej na kombinezonach zwycięskich kierowców i ich pojazdów. Tym bardziej, że mieliśmy do zakomunikowania w filmie rzeczy niezwykle istotne – rebranding,  nowy CI i nowe hasło . Dlatego… pojechaliśmy po bandzie. Zasiedliśmy za kierownicą… strugi oleju Platinum wpadającej do silnika i ruszyliśmy w ostry roller-coaster. Tak właśnie – z perspektywy brawurowego kierowcy, śmigającego między pulsującymi tłokami silnika – opowiedzieliśmy o rebrandingu i pryncypiach wyznawanych przez markę. O tym, że Platinum to… „technologia napędzająca życie”.

Zobacz inne flagowe realizacje