Radom

wyzwanie:
Nadać miastu wyraziste kształty
zakres:
strategia marki miasta, branding, strategia komunikacji, kampania reklamowa

Radom potrzebował mocnego pozycjonowania i intensywnych barw, aby pozbyć się odium „przedmieścia stolicy”. Wróciliśmy z Radomiem do korzeni. Przypomnieliśmy, że to miasto o długiej tradycji przemysłów i technik precyzyjnych. To wpisane w DNA Radomia precyzja i „ostrość” kształtuje mentalność mieszkańców i ich przebojowe nastawienie do życia. Według tych założeń zrealizowaliśmy branding i kampanię komunikacyjną dla miasta.

Szukasz kształtów dla swojego miasta? Zadzwoń!

Polska Wschodnia

wyzwanie:
Wstrząsnąć największymi inwestorami świata!
efekt:
Hit światowych portali
Początek wielkiej dyskusji
zakres:
strategia marki i strategii komunikacji, koncepcja kreatywna - TV, prasa, outdoor, internet
dziecko
teść
psychoterapeuta
spot główny

Polska Wschodnia – pięć województw o olbrzymim potencjalne inwestycyjnym. Target kampanii – wielcy inwestorzy zagraniczni. Główne rynki – Unia Europejska, USA, Rosja, Chiny, Korea, Indie oraz kraje Zatoki Perskiej. Musieliśmy powiedzieć o makroregionie inaczej niż wszyscy. Z góry skreślić standard w takiej komunikacji. Uderzyliśmy bezpośrednio do potencjalnego inwestora. Personalnie. Kameralnie. Tak, aby zaczął myśleć o Polsce Wschodniej w kategoriach okazji biznesowej. Okazji, której nie sposób przepuścić. Okazji tak „must-have”, że gdyby się zagapić, wstyd byłoby się przyznać nawet własnemu dziecku. Tak powstała pierwsza kampania polskiej agencji, którą wyróżniły amerykańskie media branżowe. Którą docenili inwestorzy i eksperci ekonomiczni. Która wzbudziła globalną dyskusję.

A Ty? Co powiesz swojemu dziecku, kiedy spyta, dlaczego nie pracujesz z Demo?

Pomorskie

wyzwanie:
Wypromować region jako atrakcję na cały sezon!
zakres:
strategia marki i strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja, outdoor, prasa, interactive, BTL
spot główny 30"
making of

Jak sprawić, aby turyści zaczęli postrzegać Pomorskie nie tylko klasycznie – przez pryzmat letnich plażowych wywczasów – ale rozszerzyli percepcję tego regionu? Jak przekonać ich o tym, że atrakcyjny sezon nad Bałtykiem trwa cały rok?
Razem z Klientem stwierdziliśmy, że należy wypracować uniwersalną całosezonową korzyść dla turysty. I nie mogą nią być tylko pociągające i barwne krajobrazy. Trzeba pokazać i sprzedać realny benefit. Pogłębić i rozbudować wyobrażenie wypoczynku. Nazwać je inaczej. Tak powstała fraza-klucz  „nabierz kolorów”. Letnia czy zimowa opalenizna, inspiracja kulturowa, zabawa, doświadczanie kultury wysokiej i nieco niższej, doładowanie akumulatorów. Takie wskazaliśmy uniwersalne USP Pomorskiego – aktualne niezależnie od pory roku.

Szukasz sposobu na repozycjonowanie Twojego terytorium? Dzwoń!

Zobacz inne flagowe realizacje