Zumi

wyzwanie:
Uderzyć w Google Maps i.. dobrze trafić
efekt:
Jedna z najsilniejszych marek w sieci
Deszcz nagród i wyróżnień branżowych
zakres:
- opracowanie koncepcji nowej kategorii i nazwanie jej (lokalizator internetowy),
- opracowanie strategii marki i strategii komunikacji,
- branding, naming, opracowanie koncepcji kreatywnej,
- pełna obsługa kreatywna i produkcyjna (ATL i BTL).
spot 15"
spot 15"
viral - majewski
viral - pijany
viral - sex

Pokonać Google Maps? Czy to możliwe? Razem z zespołem Onetu podjęliśmy to wyzwanie. Zbudowaliśmy nową kategorię, nową markę i mocną komunikację. Tak nawiązaliśmy walkę ze światowym potentatem. Pierwszy polski lokalizator internetowy Zumi.pl dobrze odpalił i trafił do celu. Do ścisłej czołówki polskiego internetu.

Chcesz celnie trafiać? Zadzwoń

Platinum

wyzwanie:
Ścigać się na polskim oleju!
zakres:
strategia marki i rozwoju marki, strategia komunikacji, kreacja – outdoor, radio, prasa, interactive, BTL, B2B
Platinum 2015 kalendarze
Platinum 2015 premium
Billboard
Billboard
Billboard
Reklama prasowa
Materiały POS
Ulotka DL
Ekspozytor
Roll up
Katalog
Katalog
Reklama prasowa
Reklama prasowa
Reklama prasowa
Katalog
Premium calendar - making of
Porsche - Animacja PRO V

Na początku – wspólna praca nad strategią portfelową  PKN Orlen -największego koncernu w naszej części Europy…  Tą drogą dotarliśmy do Orlen Oil.  I do marki flagowej Orlen – Platinum.

Usiedliśmy za kierownicą Platinum i prowadzimy markę już przez 7 lat. Przez zakręty i wyboje rynkowe. Przez niebezpieczne OS-y. Przez zwężenia i wiraże.  W poszukiwaniu dróg, najlepszych tras rozwoju i obszarów ekspansji.

W marketingowym rajdzie nie ma mety, dlatego nigdy nie zdejmujemy nogi z gazu.

Chcesz się włączyć do wyścigu? Zadzwoń!

Avans

wyzwanie:
Stać się pogromcą rynkowych gigantów
efekt:
Stworzenie nowej kategorii
Rekordowa sprzedaż offline/online
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja, outdoor, interactive
Spot 30"
Wielkie klikanie
Wielkie klikanie specjaliści

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. Wygraliśmy. Wywalczyliśmy rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach!

Chcesz bić rekordy z nami!? Kliknij!

Treść dodatkowa

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Nową kategorią – – fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. I wygraliśmy. Wywalczyliśmy dla Klienta rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach.

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Nową kategorią – – fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. I wygraliśmy. Wywalczyliśmy dla Klienta rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach.

Wprost

wyzwanie:
Sformułować kultowy tygodnik na nowo!
efekt:
Rewolucyjne przeformatowanie
zakres:
strategia relaunchu, strategia komunikacji, kreacja – telewizja, prasa, outdoor, interactive
Teaser 10"
Spot 30" rozwinięcie cz.1
Spot 30" rozwinięcie cz.2

Przyszliśmy do wielkiej medialnej marki. I oczyściliśmy ją. Ze skojarzeń politycznych. I z innych etykiet. Ustabilizowaliśmy ją. Zmodernizowaliśmy. Wyciągnęliśmy z medialnego chaosu. Nadaliśmy jej format. Razem z Klientem zbudowaliśmy markę Wprost od nowa.
Daliśmy jej to co najważniejsze.  Ostro. Widowiskowo. Skutecznie.

Chcesz działać tak samo?

Zobacz inne flagowe realizacje