Platinum

wyzwanie:
Ścigać się na polskim oleju!
zakres:
strategia marki i rozwoju marki, strategia komunikacji, kreacja – outdoor, radio, prasa, interactive, BTL, B2B
Platinum 2015 kalendarze
Platinum 2015 premium
Billboard
Billboard
Billboard
Reklama prasowa
Materiały POS
Ulotka DL
Ekspozytor
Roll up
Katalog
Katalog
Reklama prasowa
Reklama prasowa
Reklama prasowa
Katalog
Premium calendar - making of
Porsche - Animacja PRO V

Na początku – wspólna praca nad strategią portfelową  PKN Orlen -największego koncernu w naszej części Europy…  Tą drogą dotarliśmy do Orlen Oil.  I do marki flagowej Orlen – Platinum.

Usiedliśmy za kierownicą Platinum i prowadzimy markę już przez 7 lat. Przez zakręty i wyboje rynkowe. Przez niebezpieczne OS-y. Przez zwężenia i wiraże.  W poszukiwaniu dróg, najlepszych tras rozwoju i obszarów ekspansji.

W marketingowym rajdzie nie ma mety, dlatego nigdy nie zdejmujemy nogi z gazu.

Chcesz się włączyć do wyścigu? Zadzwoń!

Avans

wyzwanie:
Stać się pogromcą rynkowych gigantów
efekt:
Stworzenie nowej kategorii
Rekordowa sprzedaż offline/online
zakres:
strategia relaunchu marki, strategia komunikacji, kompleksowa kampania reklamowa – telewizja, outdoor, interactive
Spot 30"
Wielkie klikanie
Wielkie klikanie specjaliści

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. Wygraliśmy. Wywalczyliśmy rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach!

Chcesz bić rekordy z nami!? Kliknij!

Treść dodatkowa

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Nową kategorią – – fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. I wygraliśmy. Wywalczyliśmy dla Klienta rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach.

Samemu przeciw wszystkim marketom RTV-AGD.  Z nową rewolucyjną bronią. Stworzoną przez nas i Klienta. Nową kategorią – – fuzją sklepu stacjonarnego i online  Wytoczyliśmy konkurencji bitwę – w realu i wirtualu. I wygraliśmy. Wywalczyliśmy dla Klienta rekord w wejściach na stronę WWW. I rekord w transakcjach.

Wprost

wyzwanie:
Sformułować kultowy tygodnik na nowo!
efekt:
Rewolucyjne przeformatowanie
zakres:
strategia relaunchu, strategia komunikacji, kreacja – telewizja, prasa, outdoor, interactive
Teaser 10"
Spot 30" rozwinięcie cz.1
Spot 30" rozwinięcie cz.2

Przyszliśmy do wielkiej medialnej marki. I oczyściliśmy ją. Ze skojarzeń politycznych. I z innych etykiet. Ustabilizowaliśmy ją. Zmodernizowaliśmy. Wyciągnęliśmy z medialnego chaosu. Nadaliśmy jej format. Razem z Klientem zbudowaliśmy markę Wprost od nowa.
Daliśmy jej to co najważniejsze.  Ostro. Widowiskowo. Skutecznie.

Chcesz działać tak samo?

Ferier

wyzwanie:
Restauracyjną jakość wnieść do podróżnego menu!
zakres:
product concept, strategia marki i komunikacji, branding, kreacja - interactive, komunikacja BtB

Złamaliśmy niepisane prawo, że menu podróżne nie smakuje. Szybki i mobilny tryb życia nie oznacza, że Klienci muszą rezygnować ze zdrowych, smacznych i świeżych potraw.

Otworzyliśmy nową kategorię Mobile Slow Food. Stworzyliśmy pierwszą restaurację, która podąża za Klientem z pełnowartościowym i wyszukanym menu  – gdziekolwiek by się nie znalazł. Na pokładzie samolotu, ale również w pociągu czy w autokarze.

Chcesz tworzyć nowe kategorie? Zadzwoń!

Specbox

wyzwanie:
Stworzyć prestiżowy serwis pogwarancyjny!
zakres:
strategia marki, naming, logotyp, księga znaku, identyfikacja wizualna placówki

Jak pokazać profesjonalizm, rzetelność i ekonomiczną półkę w… autoryzowanym serwisie samochodowym? Nowa marka musiała nie wyglądać na zbyt drogą i na zbyt tanią. Musiała mieścić się percepcyjnie w salonie samochodowym. Musiała trzymać się wizerunku niezawodnego mechanika, ale nie dryfować w kierunku warsztatu jowialnego Pana „Złota Rączka”.
Nowa usługa serwisowa pogwarancyjna była wyjątkowym wyzwaniem w zakresie nazewnictwa, a także oprawienia produktu w logotyp, kolorystykę i całą identyfikację wizualną.

Zumi

wyzwanie:
Uderzyć w Google Maps i.. dobrze trafić
efekt:
Jedna z najsilniejszych marek w sieci
Deszcz nagród i wyróżnień branżowych
zakres:
- opracowanie koncepcji nowej kategorii i nazwanie jej (lokalizator internetowy),
- opracowanie strategii marki i strategii komunikacji,
- branding, naming, opracowanie koncepcji kreatywnej,
- pełna obsługa kreatywna i produkcyjna (ATL i BTL).
spot 15"
spot 15"
viral - majewski
viral - pijany
viral - sex

Pokonać Google Maps? Czy to możliwe? Razem z zespołem Onetu podjęliśmy to wyzwanie. Zbudowaliśmy nową kategorię, nową markę i mocną komunikację. Tak nawiązaliśmy walkę ze światowym potentatem. Pierwszy polski lokalizator internetowy Zumi.pl dobrze odpalił i trafił do celu. Do ścisłej czołówki polskiego internetu.

Chcesz celnie trafiać? Zadzwoń

W. Kruk

wyzwanie:
Odrzeć jubiera z niedostępności
zakres:
- strategia relaunchingowa marki i strategia komunikacji,
- kampania reklamowa – telewizja, prasa
Spot 30"

Obaliliśmy stereotypy. Rozbiliśmy stare myślenie o „drogim, niedostępnym jubilerze”. Wytyczyliśmy nowy „moment” na zakupy u jubilera. To zmieniło wszystko – wizerunek, producenta i konsumenta. Metamorfoza. To przebiło konkurencję. Z największą dynamiką w tej kategorii.

Też szukasz metamorfozy ?

Ludwik

wyzwanie:
Przywrócić dominację
efekt:
Pozycja odzyskana
Dynamika w górę
zakres:
opracowanie strategii marki i strategii
komunikacji, kreacja - TV, prasa, BTL
Spot konkursowy 30"
Spot wizerunkowy 30"

Ludwik, król polskiego zmywaka czuł oddech zagranicznej konkurencji na plecach. Potrzebował skutecznej strategii. Obroniliśmy go Wzmocniliśmy jego pozycję. Skutecznie przypomnieliśmy ludziom, czym jest Ludwik. Ludwik zaczął się rozpędzać i odbijać swoje terytorium. Aby podtrzymać dynamikę sprzedaży –wsparliśmy Ludwika konkursem.

Szukasz dynamiki? Skontaktuj się z nami!

Galeria Domów

wyzwanie:
Rozgrzać do czerwoności markę projektanta domów!
efekt:
w 3 lata do ścisłej czołówki
Emocje rządzą i.. sprzedają!
zakres:
strategia marki i strategia komunikacji,
kreacja – branding, interactive, BTL

Złamaliśmy suche i pragmatyczne myślenie o projekcie domu. Pokazaliśmy, jak wiele w takim produkcie intensywnych emocji, marzeń i sentymentów! Jak wiele kobiecości i rodzinności! Wskazaliśmy nowy kierunek myślenia o projekcie domu. Wywalczyliśmy dla Klienta na rynku własną niepowtarzalna tożsamość , która porusza emocje, oczarowuje wizją domowego ogniska i napędza sprzedaż! Stworzyliśmy markę online & offline sprzedającą marzenia o własnym domu!

CHCESZ PROJEKTOWAĆ Z NAMI?

Isover

wyzwanie:
Rozbić konserwatywność branży!
efekt:
Śmiałe odświeżenie
Odważne repozycjonowanie
zakres:
strategia marki i komunikacji, kreacja - telewizja, prasa ogólna i branżowa,
outdoor, BTL, obsługa komunikacji BtB.
Spot sponsorski
Spot 15"

Globalny koncern francuskiego pochodzenia z tradycją. Renomowana międzynarodowa marka budowlana. Mega-konserwatywna branża. Pozornie materiał nie do ruszenia. Jednak odważyliśmy się – wspólnie z Klientem – naruszyć to status quo. Zaatakowaliśmy markę niestandardowymi, zakrawającymi o herezję działaniami. Wizerunek został odświeżony, percepcja marki przebudowana, a każda podgrupa zróżnicowanego target ożywiona. Sprzedaż wzrosła.

Chcesz takiego efektu? Współpracujmy!