Osiedle Fi

wyzwanie:
Stworzyć pierwsze markowe osiedle zrównoważone w Krakowie
efekt:
Pierwsze zrównoważone
Dział Sprzedaży podwoił liczebność
zakres:
product concept, strategia marki i komunikacji,
kreacja - outdoor, interactive, print, BTL

Ta kategoria potrzebowała wypełnienia. Stworzyliśmy dla niej markę.  Od fundamentów.
Fi – dalekowschodni symbol równowagi i harmonii z samym sobą i otoczeniem. Od tego znaku wyprowadziliśmy wszystko. Nazwę. Logotyp. Kolorystykę. Wybór materiałów budowlanych.
Typy rozwiązań architektonicznych. Konwencję komunikacji. Zlokalizowaliśmy target – „ludzi środka”. Zaktywizowaliśmy ich. I odpaliliśmy kampanię. W efekcie developer musiał powiększyć dział sprzedaży, aby nadążyć w obsłudze zainteresowanych.

Wzrastaj razem z nami!

Europej­skie

wyzwanie:
Stworzyć najbardziej efektywną markę developera w Krakowie
efekt:
Ponad dekada konsekwentnego wzrostu
najstarszy i najskuteczniejszy deweloper w Krakowie
zakres:
strategia marki developera porfolio i strategia komunikacji, naming, kompleksowa kampania reklamowa –outdoor, prasa branżowa i konsumencka, interactive, BTL działania wspierające siły sprzedaży, eventy, animacje

Przełamaliśmy stare myślenie. Zaprojektowaliśmy developerkę w Krakowie – od nowa. Wywindowaliśmy standardy. Zdobyliśmy i umocniliśmy zaufanie rynku. Przez ponad dekadę walczyliśmy wspólnie z Klientem – strategicznie i taktycznie. Nigdy nie straciliśmy czujności. Na żadnym polu.

CHCESZ SIĘ Z NAMI ŚCIGAĆ?