O sile marek na EEC

European Economic Congres

„Przemysł spożywczy w Polsce: Mocna marka w konkurencji i dystrybucji/ tworzenie nowych potrzeb konsumentów – zbuduj nową kategorię, będziesz jej liderem / Jak skutecznie konkurować z coraz mocniej rozpoznawalnymi markami własnymi?” to tylko niektóre tematy, które będziemy omawiać w trakcie panelu „Strategie kreowania silnych marek spożywczych” razem z zaproszonymi ekspertami – dziennikarzami branżowymi oraz menedżerami wysokiego szczebla wiodących koncernów FMCG . Posiadając w portfolio kilkadziesiąt marek spożywczych – mlek, soków, jogurtów, słodyczy czy przypraw, które od lat można znaleźć na półkach niemal każdego sklepu w Polsce – czujemy się kompetentni do aktywnego udziału w debacie. Oczywiście liczymy jednocześnie na to, że niejednego będziemy mogli dowiedzieć się od naszych rozmówców. Debata – trzeci dzień X Europejskiego Kongresu Ekonomicznego – 16 kwietnia od 11:30 do 13:00 w Sali Konferencyjnej nr 24 Międzynarodowego Centrum Kongresowego w Katowicach.